یادبگیریددرست زندگی کنیدتالذت های واقعی راببینید
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1398
نویسنده : بهروز

http://www.coolbackgrounds.ca/picture/cool%20backgrounds%20wallpapers%20by%20cool%20images786%20(1).jpg


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1398
نویسنده : بهروز

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1398
نویسنده : بهروز

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1398
نویسنده : بهروز

          


|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
نویسنده : بهروز

.

مایکروسافت می گوید آخرین باری که شما چنین تغییر بزرگی در ویندوز دیده اید، به دوران ویندوز 95 بر می گردد. ضمن اینکه تغییرات نسبت به نسخه پیش نمایش توسعه دهنگان نیز بسیار زیاد بوده است و از آن موقع تا به حال بیش از ۱۰۰ هزار کد در این سیستم عامل عوض شده است.

به گفته این شرکت کار با سیستم عامل جدید برای همه آسان خواهد بود و با دستگاه های مختلف در نمایشگرهای متفاوت به راحتی کار خواهد کرد.

در مرورگر اینترنت اکسپلورر جدید صفحات وب و HTML5 به خوبی با سیستم عامل ادغام شده اند و ممکن است افراد زیادی را ترغیب کند که دوباره از این مرورگر به عنوان مرورگر اصلی استفاده کنند. شما می توانید به راحتی یک اپلیکیشن یا بازی HTML5 را به یک اپلیکیشن ویندوز تبدیل کنید.

ضمن اینکه مایکروسافت گفت تمام اپلیکیشن های ویندوز 8 در طول دوران نسخه بتا، به صورت رایگان قابل دانلود هستند! یعنی اگر شما ویندوز 8 را نصب کنید می توانید تمام اپلیکیشن های این سیستم عامل را در طول دوران آزمایشی به صورت رایگان دانلود کنید. البته فراموش نکنید که این یک نسخه آزمایشی از این سیستم عامل است.

در مسیر ارایه ویندوز 8، مایکرسافت یک نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان ارایه کرده که در سپتامبر سال گذشته وارد بازار شد. حالا نسخه پیش نمایش مصرف کنندگان آماده شده است که نام دیگر آن نسخه بتا است. در ادامه مایکروسافت نسخه RC را ارایه خواهد کرد و پس از آن باید منتظر نسخه نهایی باشید.

مایکروسافت هنوز تاریخ رسمی ارایه نسخه نهایی را اعلام نکرده اما پیش بینی می شود در اوایل پاییز باید منتظر ارایه رسمی ویندوز 8 باشیم.

می توانید ویندوز 8 نسخه بتا را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید.

http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/consumer-preview

برای دانلود ویندوز به صورت فایل ISO نیز به به این صفحه مراجعه کنید. (نسخه ۶۴ بیت 3.3 گیگابایت - نسخه ۳۲ بیت 2.5 گیگابایت)

http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/iso



|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
نویسنده : بهروز


اگر از مرورگر اينترنت‌اكسپلورر 9 استفاده مي‌كنيد و افزونه‌هاي زيادي را روي آن نصب كرده باشيد (يا حتي افزونه‌هاي مختلفي توسط نرم‌افزارهايي همچون ويروس‌ياب‌ها، Adobe reader و... روي آن فعال شده باشد) در بازه‌هاي زماني مختلف با اجراي مرورگر، پيغامي براي ‌شما نمايش داده مي‌شود كه از شما مي‌خواهد براي افزايش سرعت اجراي مرورگر افزونه‌هاي نصب شده آن را غيرفعال كنيد.

 در اين حالت چند گزينه در اختيار شما قرار مي‌گيرد، گزينه اول انتخاب برخي افزونه‌ها و غيرفعال كردن آنهاست، گزينه دوم اين‌كه سوال را به زمان ديگري موكول مي‌كند و گزينه سوم نيز به‌صورت موقت اين پنجره را مي‌بندد! همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد چنانچه تمايلي به غيرفعال كردن افزونه‌ها نداشته باشيد گزينه‌اي براي بستن هميشگي و سوال نكردن مجدد در اين زمينه در اختيار شما قرار نمي‌گيرد. چنانچه از نمايش اين هشدار خسته شده‌ايد و مي‌خواهيد آن را براي هميشه غيرفعال كنيد، مي‌توانيد به روش زير عمل كنيد:

1ـ كليدهاي Win + R را از روي صفحه‌كليد فشار دهيد تا پنجره Run باز شود.

2ـ عبارت regedit را در اين پنجره بنويسيد و پس از فشار دادن كليد اينتر و باز شدن پنجره ويرايش رجيستري، مسير زير را دنبال كنيد:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies

3ـ روي Policies كليك راست كنيد و از منوي به‌نمايش درآمده گزينه‌هاي New، سپس Key را برگزينيد.

4ـ عنوان Ext را به كليد جديدي كه ايجاد شده است اختصاص دهيد.

5ـ كليد Ext را انتخاب كرده سپس با كليك راست كردن در بخشي خالي از ستون سمت راست، گزينه‌هاي New سپس DWORD (32-bit) Value را انتخاب كنيد.

6ـ نام DisableAddonLoadTimePerformanceNotifications را نيز به اين كليد اختصاص داده و در نهايت با 2 بار كليك روي آن، مقدار آن را از صفر به يك تغيير سپس گزينه Ok را فشار دهيد.

7ـ ويرايشگر رجيستري را ببنديد و مرورگر را يك‌بار بسته و مجددا آن را اجرا كنيد.

8ـ كار به پايان رسيده است و از اين پس هشداري براي غيرفعال كردن افزونه‌ها به شما نمايش داده نخواهد شد. توجه داشته باشيد براي فعال‌سازي مجدد نمايش اين هشدار مي‌توانيد مقدار كليد ايجاد شده در مرحله 6 را از يك به صفر تغيير دهيد.



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
نویسنده : بهروز


رويه مايكروسافت در توسعه ويندوز8

از زمان ويندوز 95، يعني 17 سال پيش تاكنون، مايكروسافت ويندوز تغييري نكرده است. در آن سال مايكروسافت واقعا رابط كاربري دسكتاپ را تغيير داد و عناصري را ايجاد كرد كه تا امروز ثابت مانده ‌است، بسياري از اين عناصر به الگوهاي طراحي تبديل شده است و گزينه‌هايي چون دكمه استارت، منوي استارت و دسكتاپي كه كاربران مي‌توانند روي آن فايل ذخيره كنند، همه را به‌ياد ويندوز مي‌اندازد.

مايكروسافت در حال به‌روزرساني و بهبود اين طراحي در نسخه‌هاي بعدي بود و حدود 20 سال يعني تا آخرين عرضه سيستم‌عامل ويندوز7 ثابت باقي ماند.

اما ويندوز8 قرار است همه چيز را آن هم به‌صورت عمده تغيير دهد. عناصر كلاسيك چون دكمه استارت ديگر در كار نيست و منوي استارت و دسكتاپ نيز به پس‌زمينه رفته‌ و جاي‌ آنها را رابط مترو گرفته است.

كاتاليزور اين عملكرد، درخواست براي تغيير بود. مايكروسافت يك دهه تلاش كرد تا ويندوز را روي تبلت‌ها قرار دهد؛ اما از آنجا كه اين سيستم‌عامل براي ماوس و كيبورد طراحي شده است و براي كار با انگشت مناسب نيست، حضور ويندوز در تبلت‌ها با شكست همراه بود. مايكروسافت تلاش‌هاي زيادي كرد ولي شكست خورد و حالا به اين نتيجه رسيده است كه ويندوز براي موفقيت بيشتر، بايد وارد عرصه تبلت‌ها شود.

براي نخستين بار در تاريخ ويندوز، مايكروسافت نگاهي فراتر از دوران PC دارد و به‌دنياي پسا پي‌سي‌ها نگاه مي‌كند؛ جايي كه همه ابزارها كوچك، قابل حمل و كاملا شخصي است. براي جاخوش كردن در چنين فضايي، تغيير ويندوز اجتناب ناپذير است.

شكي نيست كه طراحي ويندوز8 تحت تاثير طراحي ويندوز فون است (رابط كاربري مترو اينجا متولد شده است). نكته جالب آنجاست به‌جاي آن‌كه اين سيستم‌عامل گسترش يابد تا در دستگاه‌هاي تبلت قرار بگيرد، مايكروسافت در تلاش است تمام سيستم‌عامل دسكتاپ را به دستگاه‌هاي موبايل وارد كند و از طرف ديگر، هواي كاربران رايانه‌هاي شخصي را هم داشته باشد. به‌وجود آوردن و انجام صحيح اين تعادل، كار بسيار دشواري است.

با مرور نسخه منتشر شده ويندوز8 مي‌توان به اين نتيجه رسيد مايكروسافت با وجود تمام تلاش‌هايي كه به كار بسته است، هنوز موفق نشده سيستم كيبورد و ماوس را با سيستم لمسي همخوان كند و اين هراس وجود دارد كه ويندوز8 ممكن است به سيستمي تبديل شود كه نه مي‌توان بدرستي با ماوس و كيبورد كار كرد و نه مي‌توان در صفحه‌هاي لمسي از آن استفاده كرد.

سوالي كه مايكروسافت هنوز پاسخي براي آن ندارد، اين است كه آيا رابط مترو روي دسكتاپ‌هايي كه لمسي نيستند، بدرستي كار خواهد كرد؟ چرا بايد از رابط كاربري مجهز به سيستم لمسي بهره برد، در حالي كه بيشتر رايانه‌هاي روميزي قابليت لمسي ندارند؟

 

رويه اپل در توليد OS X 10.8

در حالي كه مايكروسافت سخت در تلاش است تا سيستم دسكتاپ خود را به يك زمينه براي موبايل تبديل كند، اپل قابليت‌هاي اصلي زمينه موبايل خود را وارد سيستم دسكتاپ كرده است.

 

نسخه 8/10 مك از پركاري اپل در iOSاي كردن OS X خبر مي‌دهد. قابليت‌هاي محبوب iOS از جمله iMessage، Notifications، Reminders و Game Center به OS X منتقل شده‌اند، اما نه با اين ايده كه OS X يك زمينه موبايل قابل استفاده در صنعت موبايل باشد، بلكه قابليت‌هاي سرويس‌هاي دستگاه‌هاي قابل حمل اپل را افزايش مي‌دهد.

اين رويه‌ جالبي است و از يك شكاف ميان بستر iOS و ويندوز فون خبر مي‌دهد. iOS در زمان عرضه، قابليت‌هاي فوق‌العاده‌اي داشت كه مي‌توانست در يك رايانه روميزي نيز استفاده شود. در حقيقت، كارهايي كه اپل در iOS طي اين 5 سال كرده، بسيار بيشتر از قابليت‌هايي است كه OS X به‌وجود آورده است. تغييرات عمده OS X مديون iOS بوده است.

اپل كه از iOS به‌عنوان زمينه تست و توليد ايده و فناوري استفاده مي‌كند، حالا در موقعيتي است كه مي‌تواند اين فناوري‌ها را به دسكتاپ بياورد. سال 2011، تعداد دستگاه‌هاي فروخته شده iOS اپل، از فروش تمام دوران سيستم‌هاي مك طي 28 سال گذشته بيشتر بود. بنابراين منطقي است كه iOS راهي براي معرفي قابليت‌هاي جديد به مشتريان باشد و بعد كه اين فناوري‌ها وارد زندگي روزمره مردم شد، آن موقع نيز وارد سيستم دسكتاپ بشود. همانند ويندوز، OS X كه مدتي است تغيير چنداني نكرده است. مردم قابليت‌هاي جديد مي‌خواهند، نه فقط بازسازي مجدد رابط كاربري. ايجاد اين قابليت‌ها در دسكتاپ‌هاي اپل، باعث مي‌شود قابليت‌هايي كه كاربران iOS استفاده كرده‌اند و به‌دنبال بهره‌مندي بيشتر از آن هستند، در دسكتاپ‌ها نيز به‌وجود بيايد.

تفاوت جالب ديگري كه ميان اپل و مايكروسافت وجود دارد، اين است كه چطور 2 شركت با پديده دسكتاپ‌هاي لمسي روبه‌رو شدند. مايكروسافت مي‌خواهد كاربران با تمام صفحه در تعامل باشند ولي اپل تنها روي ترك‌پدهايي تمركز كرده است كه مي‌توانند اشكال مختلف حركتي دست را تشخيص بدهند، ولي آنها را با چيز ديگري جايگزين نكرده است.

به‌طور خلاصه مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه اپل بر خلاف مايكروسافت، فعلا تمايلي ندارد تا دسكتاپ‌هاي خود را با دستگاه‌هاي iOS ادغام كند؛ زيرا حركت اپل تنها در يكي كردن قابليت‌هاي 2 سيستم است. اپل همچنين به منظور ساده‌سازي هميشگي خود، نشان Mac را از سيستم‌عامل خود حذف كرد و نسخه بعدي‌اش تنها با عنوان OS X عرضه خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
نویسنده : بهروز


پرش در بين چند tab باز

2 جستجوگر فايرفاكس و كروم براي راحتي كار كاربرانشان راه‌هاي كوتاهي براي رفتن از يك tab بهtab ديگر طراحي كرده‌اند. بايد اضافه كرد اين پرش‌ها براي آن دسته از كاربراني مناسب است كه علاقه‌اي ندارند تمام سايت‌هايي را كه بازديد كرده‌اند، باز نگه دارند.

 

كروم

فعال كردن تب: يكي از قابليت‌هاي اين جستجوگر، امكان ذخيره تمام صفحاتي است كه شما به آنها رفته‌ايد. براي فعال كردن اين قابليت شما بايد /chrome:‌/‌‌/‌flages‌‌ را در قسمت بالاي اين جستجوگر تايپ كنيد. با اين كار شما تمام هماهنگي‌هاي مورد نيازتان را بين تب‌هاي مختلف انجام مي‌دهيد.

ميخكوب كردن تب‌ها: يكي از بزرگ‌ترين خطرات باز نگه‌داشتن تب‌هاي مختلف، به اشتباه بستن يكي از آنهاست. براي اين‌كه مانع اين اتفاق شويد، روي صفحه موردنظرتان راست‌كليك كنيد، سپس گزينه pin tab را انتخاب كنيد. با انجام اين كار در حقيقت مانع بسته شدن اتفاقي اين صفحه خواهيد شد.

استفاده از راه‌هاي كوتاه: براي پرش از يك تب به تب ديگر، راه‌هاي ميانبر بسياري وجود دارد. اولين راهكار با دكمه‌هايControl+Tab براي جابه‌جا شدن و رفتن به تبي در قسمت راست است و Control+Alt+Tab براي رفتن به تبي كه در قسمت چپ قرار دارد. علاوه بر اينها براي دوباره باز كردن تبي كه قبلا بسته شده از راه كوتاه Control+Shift+Tمي‌توانيد استفاده كنيد. با انجام اين كار ديگر نيازي نيست كل قسمت History را بگرديد تا صفحه‌اي را كه به اشتباه بسته‌ايد، پيدا كنيد.

علامت‌گذاري تمام tabها: چنانچه شما نياز داريد كه طي روز دائما در بين تمام صفحه‌ها جستجو كنيد و در عين حال هيچ‌يك از اطلاعات جستجو‌‌‌شده را از دست ندهيد، مي‌توانيد فايلي از تمام صفحه‌هاي بازديدشده‌تان به روش Bookmark»Bookmark All Tabs تهيه كنيد. در اين مجموعه تمام جاهايي كه شما مي‌رويد، در اين فايل ذخيره شده و شما مي‌توانيد در مرحله بعد هر كدام را كه خواستيد، به دلخواه استفاده كنيد.

 

فايرفاكس

دسته كردنtabها: تفاوت زياد فايرفاكس با ديگر جستجوگر‌ها در همراه داشتن ابزار اختصاصي براي كار با تب‌هاي مختلف است. براي همين منظور چنانچه تعداد تب‌‌هايي كه با آنها كار مي‌كنيد زياد شد، مي‌توانيد روي مثلث كوچكي كه در قسمت بالاي صفحه قرار دارد، كليك كنيد، سپس گزينه Tab Group را انتخاب كنيد. با انجام اين كار شما مي‌توانيد تمام اين صفحات را به گروه‌هاي كوچك‌تر دسته‌بندي كرده تا بعدا به هر شكلي كه دوست داشتيد، از آنها استفاده كنيد.

ميخ‌كاري كردن تب‌ها: دقيقا مانند نرم‌افزار كروم، فايرفاكس نيز داراي قابليت ميخ‌كاري كردن صفحات است. روي هريك از تب‌‌هايي كه مي‌خواهيد راست‌كليك كنيد و قسمت Pin as App Tab را انتخاب كنيد. با انجام تمام اين كارها تب موردنظر كوچك‌تر از ديگر پنجره‌ها شده و همين كار مانع از آن مي‌شود كه شما به اشتباه آن را ببنديد.

كنترل نحوه استفاده فايرفاكس از تب‌ها: اين‌كه فايرفاكس به چه شكلي با تب‌هاي مختلف رفتار كند، گزينه‌اي است كه شما مي‌توانيد به عنوان كاربر روي آن تسلط داشته باشيد. براي انجام اين تنظيم‌ها روي گزينه Tool در قسمت بالاي صفحه كليك كنيد، در مرحله بعد در قسمت Optionمي‌توانيد تمام كارهايي را كه دوست داريد اين اپليكيشن انجام دهد، براي آن تعريف كنيد. البته مي‌توانيد كارهايي را هم كه فايرفاكس با تب‌‌هاي مختلف انجام مي‌دهد تغيير دهيد.

علامت‌گذاري تمام تب‌ها: اين مرحله از كار دقيقا مانند كروم عمل مي‌كند، يعني عينا مي‌توانيد صفحه‌هاي مورد نظرتان را علامت‌گذاري و آنها را در فايلي ذخيره كنيد. در صورت نياز به بازبيني هريك از اين صفحه‌ها مي‌توانيد به اين فايل مراجعه كرده و آدرس موردنظرتان را پيدا كنيد.

 

بستن خودكار تب‌ها

اگر شما از آن دسته كاربراني هستيد كه بي‌دليل صفحه‌هاي مختلف را در پنجره‌هاي متفاوت باز نگه‌ مي‌دارند، به شما پيشنهاد مي‌كنيم از اين طريق تمام صفحاتي را كه ديگر به آنها نيازي نداريد، به اين طريق ببنديد. در حقيقت با بستن اين تب‌‌ها، فضاي رايانه يا گوشي تلفن همراهتان بي‌دليل اشغال نخواهد شد و شما به آساني مي‌توانيد با سرعت بالا به انجام كارهايتان بپردازيد.

 

كروم

در اين روش و با كمك Tab Wrangler شما مي‌توانيد پس از طي مدت زمان موردنظرتان به صورت خودكار تب‌هاي بلااستفاده را ببنديد. علاوه بر اين، با كمك اين روش مي‌توانيد صفحاتي خاص را براي هميشه ذخيره كرده و در صورت نياز به آنها مراجعه كنيد. به بيان ديگر اين سايت‌ها مادامي كه شما بخواهيد، در مقابل شما باز خواهند ماند.

 

فايرفاكس

نام اين قابليت در فايرفاكس AutoClose Tabs است. تنها تفاوت عمده آن با نرم‌افزار كروم در ذخيره تب موردنظر قبل از بستن آن است. البته بايد اضافه كنيم چنانچه تبي خاص را هنوز نخوانده‌ايد، اين گزينه مانع بسته شدن خودكار آن صفحه براي شما مي‌شود. اين قابليت بيشتر براي مواردي كاربرد دارد كه به فهرستي از سايت‌هاي متفاوت برمي‌خوريد و قصد داريد همه آنها را ببينيد. بنابراين تا زماني كه اين لينك‌ها را نخوانده باشيد، تمام آن سايت‌ها براي شما باز خواهد ماند.

 

ارسال تب‌‌ها به گجتي ديگر

شايد بخواهيد تب موردنظرتان را از گجتي به گجت ديگر ارسال كنيد، مثلا در حال خواندن مطلبي روي لپ‌تاپتان هستيد، ولي مي‌خواهيد ادامه مطلب موردنظر را روي موبايل‌تان بخوانيد. براي انجام اين كارها مي‌توانيد از روش‌هاي زير كمك بگيريد:

 

كروم

براي انجام اين كار بايد از 2 نرم‌افزار Chrome to phone يا Site to phone استفاده كنيد؛ اولين اپليكيشن براي ارسال تب‌هاي مختلف به گجت‌هايي كه سيستم عامل اندرويد دارد، بسيار مناسب است. دومين نرم‌افزار نيز براي انتقال تمام مطالب به موبايل‌هايي چون آيفون و ديگر برند‌ها به كار مي‌آيد.

 

فايرفاكس

نام اين نرم‌افزار‌ها براي جستجوگر فايرفاكس Fox to phone و Site to phone است، ولي بقيه مراحل انجام اين كار عينا مشابه جستجوگر كروم عمل مي‌كند و ديگر نيازي به انجام كارهاي بيشتر نخواهيد داشت.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1398
نویسنده : بهروز
موضوع: لپ تاپ |

هيچ مي‌دانيد فرق بين يك لپ‌تاپ معمولي با يك نوت‌بوك مخصوص بازي (gaming) در چيست؟ پاسخ اين است كه بزرگ‌ترين تفاوت آنها فقط و فقط در گرافيك (GPU) آنهاست. همه انواع نوت‌بوك‌ها تنها با داشتن GPU قدرتمند مناسب حتي اگر پردازنده (CPU) درست و حسابي هم نداشته باشند، بدون ايجاد حرارت خيلي زياد و با مصرف برق كم قادرند از عهده اجراي بازي‌هاي رايانه‌اي برآيند.


با وجود تمام صحبت‌هایی که اخیرا درباره سیستم‌های ناقص شکل‌دهی حریم خصوصی در فیسبوک مطرح مي‌شود، وقتش رسيده درباره اطلاعات و مطالبي که در وب و سیستم‌تان در دسترس افراد قرار می‌دهید، تفکر کنید.

با رعايت مواردی که در ادامه آورده می‌شود زندگی شما در وب کمتر عمومی مي‌شود. نکته این‌که اصلی‌ترین معنی «بالا بردن حریم خصوصی‌تان در سیستم‌های رايانه‌ای» رمزگذاری اطلاعات‌تان است. اگر فایل‌هایی دارید که مختص خودتان است، ضرورت دارد نگاهی دوباره به آنها بیندازید.

 
 
نرم افزار Windows | نویسنده: Hossein

در عصر حاضر یکی از دلایلی که کاربران به استفاده از رایانه‌های جدیدتر روی آورده و حوصله کار کردن با رایانه‌های قدیمی را ندارند، نیاز به افزایش سرعت و کاهش مدت زمان اجرای کارهاست! امروزه رایانه‌ها با سرعت‌های بسیار بالا امور موردنظر شما را به انجام رسانده و بسیاری از خواسته‌های شما را برآورده می‌کنند؛ اما گاهی اوقات همین رایانه‌های بسیار جدید، کارهای ساده‌ای همچون خاموش شدن را در مدت زمانی طولانی به انجام می‌رسانند!

 تا به‌حال برای شما پیش آمده است که بخواهید خیلی سریع از منزل یا محل کارتان خارج شوید، اما بايد از خاموش شدن رایانه نیز اطمینان حاصل کنید؟ رایانه را خاموش کرده‌اید اما مدت زیادی برای خاموش شدن آن صبر کرده‌اید؟

نرم‌افزارهای مختلفی برای ایجاد تغییرات در سیستم‌عامل و انجام سریع‌تر عملیات خاموش کردن رایانه طراحی شده است که Speed Up Shutdown یکی از کم‌حجم‌ترین آنها ب

ه‌شمار می‌رود
موضوع: ترفند | نویسنده: Hossein

اگر از مرورگر اينترنت‌اكسپلورر 9 استفاده مي‌كنيد و افزونه‌هاي زيادي را روي آن نصب كرده باشيد (يا حتي افزونه‌هاي مختلفي توسط نرم‌افزارهايي همچون ويروس‌ياب‌ها، Adobe reader و... روي آن فعال شده باشد) در بازه‌هاي زماني مختلف با اجراي مرورگر، پيغامي براي ‌شما نمايش داده مي‌شود كه از شما مي‌خواهد براي افزايش سرعت اجراي مرورگر افزونه‌هاي نصب شده آن را غيرفعال كنيد.

 در اين حالت چند گزينه در اختيار شما قرار مي‌گيرد، گزينه اول انتخاب برخي افزونه‌ها و غيرفعال كردن آنهاست، گزينه دوم اين‌كه سوال را به زمان ديگري موكول مي‌كند و گزينه سوم نيز به‌صورت موقت اين پنجره را مي‌بندد! همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد چنانچه تمايلي به غيرفعال كردن افزونه‌ها نداشته باشيد گزينه‌اي براي بستن هميشگي و سوال نكردن مجدد در اين زمينه در اختيار شما قرار نمي‌گيرد. چنانچه از نمايش اين هشدار خسته شده‌ايد و مي‌خواهيد آن را براي هميشه غيرفعال كنيد، مي‌توانيد به روش ادامه مطلب عمل كنيد:

 

 

 

سیستم عامل |


سرانجام طبق قرار قبلی نسخه آزمایشی عمومی ویندوز 8 برای دانلود در دسترس قرار گرفت.

مایکروسافت می گوید آخرین باری که شما چنین تغییر بزرگی در ویندوز دیده اید، به دوران ویندوز 95 بر می گردد. ضمن اینکه تغییرات نسبت به نسخه پیش نمایش توسعه دهنگان نیز بسیار زیاد بوده است و از آن موقع تا به حال بیش از ۱۰۰ هزار کد در این سیستم عامل عوض شده است.

به گفته این شرکت کار با سیستم عامل جدید برای همه آسان خواهد بود و با دستگاه های مختلف در نمایشگرهای متفاوت به راحتی کار خواهد کرد.

 

 

وب

مسلما شما هم كار با چند جستجوگر در آن واحد را تجربه كرده‌ايد. براي مثال در صفحه‌اي يك مطلب علمي داريد، در صفحه ديگر اخبار را مي‌خوانيد و در صفحات ديگر كارهاي متفاوت ديگر را انجام مي‌دهيد. اين‌كه به چه شكل با اين تعداد از جستجوگر‌ها كار مي‌كنيد و به مديريت آنها مي‌پردازيد، موضوع مورد توجه اين مقاله است. البته در اينجا بايد به اين نكته اشاره كنيم چنانچه شما چند جستجوگر را باز و در هريك چند tab ذخيره كرده باشيد، ممكن است تصور كنيد در تمام اين اطلاعات گم شده‌ايد.

به همين منظور در اينجا به بررسي راهكار‌هايي خواهيم پرداخت كه براي باز كردن چندtab در يك پنجره جستجوگر به كار مي‌آيد. بايد اضافه كنيم كه اين راهكار‌ها براي جستجوگر‌هاي فايرفاكس و كروم بسيار مناسب عمل خواهد كرد.

 

 

سیستم عامل | نویسنده: Hossein


هفته گذشته نسخه Developer Preview سيستم‌عامل OS X 10.8 همه را غافلگير كرد. با مشاهده اين نسخه مي‌توان تفاوت رويه اپل و مايكروسافت در توسعه نسل بعدي سيستم‌هاي عامل خود را بررسي كرد. يك اصل در همان ابتدا مشخص است:

اپل از داشتن زمينه‌اي غني در ارتباط با تلفن‌هاي همراه سود مي‌برد.



|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1398
نویسنده : بهروز
  1.  بارسلونای اسپانیا این روزها میزبان کنگره جهانی موبایل است. شرکت‌های سازنده موبایل از سراسر جهان در این نمایشگاه گردهم می‌آیند و جدیدترین دستاوردهای خود در صنعت فناوری‌های همراه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند. نگاهی داریم به برخی از مهمترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه که توانسته اند نظر بازدیدکنندگان و رسانه‌ها را به خود جلب کنند.

     

    گلکسی نوت سامسونگ: سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از رایانه لوحی گلکسی نوت ۱۰٫۱ اینچی خود رونمایی کرده است. این رایانه لوحی با سیستم عامل اندروید ۴٫۰ (Ice Cream Sandwich) کار می کند و دارای یک پردازنده دو هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی است. این رایانه لوحی قابلیت اتصال به شبکه داده های بسته ای پرسرعت یا HSPA+ را نیز داراست. یکی از ویژگی های جالب این رایانه لوحی نرم افزار کاربردی اس نوت است که بیشتر در محیط های آموزشی کاربرد دارد. کاربران به کمک این نرم افزار می توانند همزمان ویدئوی یک سخنرانی را ببینند و از آن یادداشت برداری کنند.

     

    گوشی‌های اُپتیموس ال جی: شرکت ال جی از اولین گوشی هوشمند چهارهسته ای خود در نمایشگاه بارسلونا کهLG Optimus 4X HD نامیده می‌شود، رونمایی کرد. محصول جدید ال جی دارای یک صفحه نمایش HD IPS است و از وضوح تصویری بسیار بالایی برخوردار است. اپتیموس ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مجهز به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید است. ضخامت آن ۸٫۹ میلی متر است. ال جی محصول دیگری را نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است که اپتیموس مکس تری دی (Max 3D) نامیده می شود. این گوشی هم از فرمت های دوبعدی پشتیبانی می کند و هم از فرمت‌های سه بعدی.

     

    رایانه‌های لوحی ویوسونیک: ویوسونیک که بیشتر به عرضه راهکارهای ارتباطی و الکترونیکی مصرفی شهرت دارد، در این نمایشگاه از عرضه دو رایانه لوحی جدید خبر داده است. بنا بر اعلام شرکت ویوسونیک این رایانه های لوحی از مجموعه محصولاتی با نام ویوپد هستند که در آینده مدل های بیشتری از آنها وارد بازار خواهد شد. این مجموعه هم اکنون دارای مدل های ۱۰e، ۷e و ۱۰Pro است و در آینده نیز مدل های E70/G70 و E100/P100 نیز بدان افزوده می شود. ویوپدهای G70 و E70 تحت سیستم عامل اندروید و دارای رابط های کاربری سه بعدی است. ویوپد E100 نیز که برای اولین بار در نمایشگاه بارسلونا عرضه می شود ۹٫۷ اینچی است و با آخرین نسخه اندروید کار می کند. ویوپد ۱۰e نیز از نظر اندازه شبیه E100 خواهد بود و عمر باتری آن ۲۰۰ ساعت است. ویوپد P100 نیز یک رایانه لوحی تحت ویندزو فون است که بیشتر برای کاربری های شرکتی و تجاری ساخته شده و بویژه دوربین آن برای استفاده در کنفرانس های ویدئویی مناسب است.

     

    گوشی‌های هوشمند اکسپریای سونی: شرکت سونی نیز در این نمایشگاه دو مدل اکسپریا پی و اکسپریا یو را عرضه کرده است. هر دو این گوشی‌های اندرویدی و دارای پردازنده‌های دو هسته ای یک گیگاهرتزی هستند. گوشی اکسپریا یو اولین محصول سونی است که در ساخت آن از فناوری صفحه نمایش وایت مجیک این شرکت استفاده شده است. وایت مجیک فناوری شرکت سونی است که تصاویر را به صورت شفاف تر و واضح تر نمایش می‌دهد. کاربران این گوشی همچنین می‌توانند به کمک هدست های هوشمند اندرویدی موسیقی‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بهتر گوش کنند.

     

    محصولات هواوی: شرکت چینی هواوی نیز با دست پر به نمایشگاه بارسلونا آمده است. هواوی در این نمایشگاه یک رایانه لوحی با نام مدیاپد را معرفی کرده است که اندازه آن ۱۰ اینچ و پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی آن ۴ هسته ای است. مدیا پد هواوی یک رایانه لوحی اندرویدی است و در ساخت آن از پردازنده های گرافیکی GPU استفاده شده است. این پردازنده های گرافیکی هم سرعت پردازش دستگاه را افزایش می دهند و هم رابط کاربری سه بعدی به آن می بخشند. هووایی یک گوشی هوشمند نیز به این نمایشگاه آورده است که از مجموعه Ascend D است. این گوشی دارای یک پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی ۴ هسته ای است و ضخامت آن ۱۰٫۹ میلی متر است.

     

     تازه‌های نوکیا: گوشی هوشمند پیورویو ۸۰۸ مهمترین محصول نوکیا در این نمایشگاه است. پیورویو (PureView) فناوری عکاسی جدید نوکیا است که در آن از لنزها و فناوری های نوری کارل زیسیس و الگوریتم منحصربه فرد نوکیا استفاده شده است. نوکیا در این نمایشگاه محصول دیگری نیز عرضه کرده است که لومیا ۶۱۰ نام دارد. این گوشی همانند دیگر همتای خود ،لومیا ۹۰۰، با سیستم عامل ویندوز فون کار می کند. نوکیا چند مدل از گوشی‌های کوچک را نیز در کنگره جهانی موبایل عرضه کرده است: مدل‌های ۲۰۲، ۲۰۳ و ۳۰۲ از سری آشا. این گوشی‌های کوچک دارای صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی است و در آن ها هم از فناوری سنتی صفحه کلید استفاده شده است و هم از فناوری مدرن صفحه لمسی.

     

    سه گانه اچ تی سی: شرکت تایوانی اچ تی سی که پنجمین سازنده گوشی در جهان به شمار می‌رود، چند گوشی از سری وان خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. این گوشی‌ها به ترتیب وان ایکس، وان اس و وان وی نام دارد و هرسه تحت سیستم عامل اندروید است. این گوشی ها دارای پردازنده های بسیار قوی هستند و جنس بدنه آنها از پلی کربنات و یا فلز است که به گفته اچ تی سی بسیار مقاوم هستند. اچ تی سی در این گوشی‌ها از فناوری‌های و قابلیت‌های جدیدی در زمینه عکاسی و موسیقی استفاده کرده است. به نظر می رسد اچ تی سی قصد دارد با گوشی‌های سری وان خود رقابت شدیدتری را با سامسونگ و اپل از سر بگیرد.

     

    الوگای پاناسونیک: شرکت پاناسونیک در نمایشگاه اسپانیا گوشی هوشمند  Eluga Power خود را به نمایش گذاشته است. این گوشی صفحه نمایشی ۵ اینچی و یک پردازنده دو هسته ۱٫۵ گیگاهرتزی دارد. الوگا پاور با نسخه جدید اندروید کار می کند و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.


  2. دستاورد جدید دانشمندان: گوشی خود را با لباستان شارژ کنید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

    به زودی زمانی فرا می‌رسد که برای شارژ گوشی یا لپ تاپ خود مجبور نخواهید بود دنبال پریز برق بگردید. در آن زمان به مدد تلاش دانشمندان خواهید توانست انرژی الکتریکی مورد نیاز دستگاه‌های همراه خود را از طریق گرمای بدنتان تامین کنید. هم اکنون گروهی از دانشمندان مشغول مطالعه و ساخت پارچه‌ای هستند که می‌تواند گرمای بدن انسان را جذب و آن را به الکتریسیته تبدیل کند.

    به گزارش وب سایت digitaltrends پژوهشگران مرکز نانوتکنولوژی و مواد مولکولی دانشگاه ویک فورست تلاش می‌کنند پارچه هوشمند و ارزان قیمتی بسازند که می‌تواند تفاوت دمایی بین دو طرف خود را به انرژی الکتریسیته تبدیل کند. دانشمندان این فناوری را «پارچه برقی» نامیده‌اند. اگر این پارچه در شرایطی قرار گیرد که یک طرف آن گرم‌تر از طرف دیگر باشد، می‌تواند انرژی الکتریسیته تولید کند.

    پروفسور دیوید کارول، سرپرست پژوهشگران در دانشگاه ویک فورس‌تر سازوکار تولید برق توسط این فناوری را چنین توضیح می‌دهد: «اگر یک قطعه فلزی را در برای مدتی در دست خود نگه دارید، این فلز کم کم گرم خواهد شد. در این حالت الکترون‌ها گرم می‌شوند و سریع‌تر حرکت می‌کنند. الکترون‌های گرم به سمت قسمت‌های سرد‌تر این فلز هجوم می‌آورند. تفاوت در تعداد الکترون‌های دو قسمت سرد و گرم می‌تواند ولتاژ مورد استفاده برای تولید برق را ایجاد کند. تا زمانی که تفاوت دمایی ادامه داشته باشد، تولید برق هم ادامه خواهد داشت.»

    این پارچه که جزو فناوری‌های ترموالکتریک (گرمابرقی) است هنوز قابلیت تولید انبوه را پیدا نکرده است، چرا که تولید آن هزینه بالایی در پی دارد. در حال حاضر یک کیلوگرم از این مواد ممکن است قیمتی بالغ بر هزار دلار داشته باشد.

    دانشمندان تلاش می‌کنند هزینه تولید این فناوری را کاهش دهند تا از آن بتوان برای شارژ گوشی تلفن همراه استفاده کرد. آن‌ها همچنین می‌کوشند با افزایش نانولوله‌های کربنی و کاهش ضخامت این پارچه از آن برای شارژ وسایل بزرگ‌تر از گوشی‌های همراه نیز استفاده کنند.

    منبع : همکاران سیستم


  3. جنگ مایکروسافت با گوگل به واسطه موتورولا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

    مایکروسافت شکایت‌نامه‌ای را علیه گوگل و موتورولا تنظیم کرده و به کمیسیون قضایی اتحادیه اروپا ارائه کرده است. به نوشته روزنامه لوموند، مایکروسافت گوگل را متهم کرده که در تلاش برای ممانعت از مفروش رایانه‌های تحت ویندوز، کنسول بازی ایکس باکس و دیگر محصولات این شرکت است.


    دیوید هونر، مدیر بخش حقوقی مایکروسافت در این باره در وبلاگ رسمی شرکت نوشته است: موتورولا از حقوق ثبت اختراع اختصاصی و استانداردی بهره‌مند است که در ‌‌نهایت به از بین بردن رقابت در حوزه ویدئو در اینترنت منجر خواهد شد و به نظر نمی‌رسد که گوگل که مالک جدید این شرکت محسوب می‌شود، قصد ایجاد تغییر در این رویکرد را داشته باشد.

    هونر همچنین به دو مورد پیگیری قضایی موتورولا از مایکروسافت در بازار حوزه آتلانتیک اشاره کرده است که موتورولا خواستار جمع آوری محصولات این شرکت از بازار و یا حذف اختراعات ثبت شده این شرکت از محصولات مایکروسافت شده است. اختراعاتی که برای به اشتراک گذاری ویدئو‌ها و ارتباط با اینترنت بی‌سیم با سیستم وای فای کاربرد دارد.

    موتورولا با تعیین قیمت این اختراعات و دریافت مبلغ آن‌ها نیز مخالفت کرده است.

    این شکایت در حالی تنظیم شده است که حدود ۱۰ روز از موافقت مقامات اروپایی و آمریکایی با خرید موتورولا توسط گوگل گذشته است. خریدی که گوگل را مالک ۱۷۰۰۰ حق امتیاز اختراع کرده است و که مهم‌ترین آن‌ها حق امتیازی است که گوگل را بر فضای ویدئو و ارتباطات تلفنی موبایل مسلط خواهد کرد.

    سه شرکت بزرگ تکنولوژی دنیا گوگل، مایکروسافت و اپل و همکاران تجاری آن‌ها یعنی سامسونگ و موتورولا چندی است که جنگ بزرگی را در حوزه حقوق ثبت اختراع و ممنوعیت بهره گیری از آن‌ها توسط دیگر شرکت‌ها آغاز کرده‌اند. شرکت‌های بزرگ فناوری چند سالی است که در حال رقابت برای خرید شرکت‌های کوچک‌تر به منظور بهره‌مندی از حقوق ثبت اختراع آن‌ها و افزودن به قلمرو خود هستند.

    لوموند


  4. بیش از نیمی از ترافیک شبکه‌های موبایلی در اختیار فایل‌های ویدیویی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

    مرکز ByteMobile در گزارش تحلیلی خود درباره فصل نخست سال ۲۰۱۲ میلادی اعلام کرد که در حال حاضر فایل‌های ویدیویی نیمی از حجم ترافیک شبکه موبایلی جهان را به خود اختصاص داده‌اند و میزان رد و بدل شدن آن‌ها در این شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

     

    فایل‌های ویدیویی در شبکه‌های موبایلی بیش از ۶۹ درصد حجم ترافیک را از آن خود کرده‌اند و در این میان مرکز ByteMobile در بررسی فصلی خود روی شبکه‌های ۳G و ۴G دریافته است که بیشترین حجم ترافیک موبایلی مربوط به فایل‌های ویدیویی می‌شود.

    صاحبان گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی به صورت گسترده به ارسال و دریافت فایل‌های ویدیویی روی آورده‌اند که این جریان همزمان با افزایش طول و کیفیت این فایل‌ها، امکان مشاهده فایل‌های ویدیویی به صورت زنده و ارتباطات تصویری دو طرفه صورت می‌گیرد.

    استِیسی اینفنتینو، از مدیران مرکز ByteMobile در این باره گفت: «افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و دستگاه‌های الکترونیکی قابل‌حمل پیشرفته و ترکیب آن‌ها با ابزارهای اینترنتی کارآمد باعث شده است تا ترافیک شبکه‌های موبایلی به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد».

    او در ادامه گفت: «این روزها شبکه‌های ۲G و ۳G کم‌کم جای خود را به شبکه‌ ۴G می‌دهند تا از این طریق امکان تماشای فایل‌های ویدیویی باکیفیت، تصاویر چندرسانه‌ای زنده، فیلم‌ها و … افزایش یابد و در مقابل اپراتورهای موبایلی می‌کوشند حجم شبکه‌های خود را افزایش دهند تا به این نیاز رو به رشد پاسخ گویند».

     

    pcworld



  5. رئیس شرکت فورد: خودروهای هوشمند در راهند

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

    روزی را تصور کنید که می‌توانید پشت فرمان خودرو خود بنشینید و در حال رانندگی کتاب بخوانید یا با لپ تاپ ایمیل‌هایتان را چک کنید و اصلاً نگران جاده و تصادف نباشید. این تصویری از آینده خودرو‌ها است که رئیس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان نوید آن را داده است. رئیس شرکت فورد گفته است به زودی خودرو‌ها خواهند توانست با رانندگان خود و حتی سایر خودروهای اطرافشان ارتباط برقرار کنند.

    به گزارش وب سایت digitaltrends بیل فورد رییس شرکت فورد که نواده هنری فورد پدر خودروسازی است، در سخنرانی خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا گفته است رانندگان در ده سال آینده خواهند توانست از خودروهای خودکار استفاده کنند. وی در این سخنرانی تاکید کرده است که فناوری‌هایی از این دست هم اکنون در دست توسعه است و تلاش می‌شود این فناوری‌ها با افزایش خودرو‌ها در سراسر جهان از یک میلیارد دستگاه به چهار میلیارد دستگاه در ۴۰ سال آینده سازگار شود. وی از طرح گوگل برای تولید فناوری رانندگی خودکار به عنوان یکی از نمونه‌های این پیشرفت‌ها یاد کرده است.

    فورد پیش بینی کرده است که توسعه فناوری رانندگی خودکار طی سه مرحله صورت خواهد گرفت: در پنج سال اول، خودرو‌ها به سیستم هشداردهی خودرو به خودرو مجهز خواهند شد و خواهند توانست در محیط‌های کم ترافیک و خلوت به صورت خودکار رانندگی و حتی پارک کنند. در مرحله دوم که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۵ است، توسعه این فناوری‌ها نقش رانندگان را به طور قابل ملاحظه‌ای کمرنگ‌تر خواهند کرد و اکثر خودرو‌ها به صورت نیمه خودکار در خواهند آمد.

    بنا بر پیش بینی شرکت خودروسازی فورد، در مرحله سوم پیشرفت فناوری رانندگی خودکار که بعد از سال ۲۰۲۵ است، خودرو‌ها به طور کامل خودکار خواهند شد. در این زمان باید به خودرو‌ها به چشم یک پلت فرم ارتباطی همراه نگریست.

    گفتنی است علت حضور رئیس فورد در کنگره جهانی موبایل، رونمایی از خودرو جدید این شرکت است که به یک سیستم‌های ارتباطی پیشرفته مجهز شده است. این خودرو که B-Max MPV نام دارد دارای قابلیت‌ها و فناوری‌های جدیدی است، از جمله اینکه وقتی خودرو دچار سانحه یا تصادف می‌شود به صورت خودکار با مراکز خدمات اورژانسی تماس می‌گیرد و آن‌ها را از سانحه باخبر می‌کند.


  6. عرضه نسخه آزمایشی ویندوز ۸ شروع شد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

    شرکت مایکروسافت نسخه ناتمامی از ویندوز ۸ را برای استفاده آزمایشی و عمومی در دسترس کاربران قرار داده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل جدید مایکروسافت، قابلیت سازگاری آن با رایانه‌های لوحی، رومیزی و لپ تاپ هاست.

    به گزارش رویترز، سیستم عامل ویندوز ۸ قابلیت سازگاری با رایانه‌های دارای ریزپردازنده‌های شرکت ARM را داراست و مایکروسافت می‌کوشد با عرضه آن با موفقیت آیپد اپل به رقابت برخیزد.
    استیون سینوفسکی، رئیس بخش ویندوز در شرکت مایکروسافت در سخنرانی خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا ادعا کرده است که ویندوز ۸ حتی از ویندوز ۷ هم بهتر است. ویندوز ۷ که محصول قبلی مایکروسافت در دنیای سیستم عامل‌ها بود، از نظر سرعت فروش مقام اول را داشت، به طوری که در عرض کمتر از سه سال مایکروسافت بیش از ۲۵۵ میلیون نسخه از آن را فروخت. اما هجوم سیستم عامل‌های گوگل، اپل و آماوزن که بر روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی قابل نصب است، تا حدی سیستم عامل مایکروسافت را به حاشیه راند.
    مایکروسافت نسخه آزمایشی و پیش نمایش سیستم عامل ویندوز ۸ را در وب سایت خود در دسترس همگان قرار داده است، اما این سیستم عامل فقط بر روی لپ تاپ‌ها و رایانه‌های دسکتاپی که دارای تراشه‌های ۸۶X استاندارد شرکت اینتل هستند، قابل نصب است.
    عرضه نسخه آزمایشی ویندوز ۸ از صبح روز چهارشنبه شروع شده است. استیون سینوفسکی در سخنرانی‌اش در نمایشگاه بارسلونا گزارش داده بود که فقط صبح چهارشنبه کاربرانی از ۷۰ کشور جهان آن را دانلود کرده‌اند. اما وی درباره تعداد این کاربران هیچ عدد و رقمی را اعلام نکرد.
    یکی از ویژگی‌های ویندوز ۸ که مایکروسافت مانور زیادی روی آن می‌دهد، رابط کاربری جدید آن است که مترو (Metro) نامیده می‌شود. این رابط کاربری که به تقلید از ویندوز فون طراحی شده است، قابلیت سازگاری این سیستم عامل با فناوری‌های دارای صفحه لمسی را افزایش می‌دهد. ویندوز استور (Windows Store) نیز از دیگر قابلیت‌های پیش بینی شده برای این سیستم عامل است. کاربران از طریق این درگاه می‌توانند نرم افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی سازگار با ویندوز ۸ را بر روی رایانه خود نصب کنند. علاوه بر آن، نسخه آزمایشی مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰ نیز در این سیستم عامل گنجانده شده است. با این همه، هنوز در نسخه آزمایشی سیستم عامل ویندوز ۸ خبری از نرم افزارهای آفیس نیست. سینوفسکی در این باره گفته است که قرار است مایکروسافت به زودی نسخه‌ای از آفیس را که سازگار با ویندوز ۸ و رایانه‌های لوحی دارای پردازنده‌های شرکت ARM هستند، در دسترس کاربران قرار دهد.



  7. رشد بی‌سابقه درآمد شرکت‌های عرضه کننده نرم افزارهای ویدئوکنفرانس

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

     یافته های شرکت پژوهشی داده های بین المللی (آی دی سی) نشان می دهد که درآمد شرکت عرضه کننده راهکارهای نرم افزاری در دنیای ویدئوکنفرانس ها و همایش های راه دور در سال ۲۰۱۱ با رشد بی سابقه ای به رقم ۲٫۷ میلیارد دلار رسیده است.

     

    به گزارش وب سایت شرکت آی دی سی، بازار راهکارهای مربوط به ویدئو کنفرانس ها و همایش های راه دور در هر دوره سه ماهه از سال ۲۰۱۱ به نسبت دوره سه ماهه قبلی حدود ۱۹ درصد و در مقایسه با کل سال ۲۰۱۰ حدود ۲۴٫۶ درصد رشد داشته است. رشد بازار این فناوری ها در سال ۲۰۱۰ به نسبت سال قبل از آن فقط ۱۴٫۶ درصد بوده است.

    کارشناسان شرکت آی دی سی استقبال گسترده بخش های مختلف بازار از جمله سازمان های بهداشتی و درمانی، نهادهای آموزشی و دانشگاه‌ها، موسسات مالی، حقوقی و قانونگذاری، کارخانه‌ها و شرکت‌های خرده فروشی از ویدئوکنفرانس را مهمترین علت رشد درآمدهای عرضه کنندگان این راهکارها دانسته اند.

    بازار تجهیزات زیرساخت های سخت افزاری مربوط به ویدئوکنفرانس ها نیز در سال ۲۰۱۱ به رقم درآمدی ۳۱۴٫۸ میلیون دلار رسیده است که این میزان در مقایسه با سال قبل از آن ۲۱٫۶ درصد کاهش داشته است.

    بر اساس یافته های شرکت آی دی سی هم اکنون شرکت های سیسکو و پُلی کام بیشترین بخش های این بازار در اختیار خود دارند. گزارش فروش شرکت سیسکو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ نشان می دهد درآمد این شرکت در این بازار در مقایسه با سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است. بنابر این گزارش در سه ماهه چهارم سال گذشته بیش از ۵۴٫۳ درصد از این بازار در اختیار شرکت سیسکو قرار داشته است و درآمد سیسکو از این بازار را ۴۸٫۷ درصد افزایش داده است. شرکت پلی کام نیز در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ رشدی ۱۵٫۲ درصدی در این زمینه را تجربه کرده است.


  8. کاربران در ماه فقط ۳ دقیقه از وقتشان را صرف بازدید از گوگل پلاس می‌کنند

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

    شرکت گوگل تا کنون برای جلب نظر کاربران به شبکه اجتماعی گوگل پلاس خود دست به تلاش‌های گسترده‌ای زده و برای این کار حتی به یکپارچه سازی خدماتی مثل جی‌میل و یوتیوب با آن متوسل شده است، اما در این زمینه موفقیت چندانی به دست نیاورده است. یافته‌های شرکت پژوهشی کام اسکور نشان می‌دهد کاربران گوگل پلاس در ماه به طور متوسط فقط ۳ دقیقه از وقتشان را صرف بازدید از این شبکه اجتماعی می‌کنند.
    یافته‌های کام اسکور حاکی از این است که گوگل پلاس در حالی از چنین سهم اندکی برخوردار است که کاربران فیس‌بوک ماهیانه ۷ ساعت از وقت خود را با این شبکه اجتماعی می‌گذرانند. این رقم در مورد کاربران توئیتر ۲۱ دقیقه در ماه است. گوگل پلاس از این نظر حتی از شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین که کاربرانش ماهیانه هفده دقیقه از وقتشان را به آن اختصاص می‌دهند، عقب‌تر است. سهم شبکه اجتماعی مای‌اسپیس نیز از بازدید کاربران ۸ دقیقه در ماه است.

    کام اسکور دریافته است که کاربران شبکه‌های اجتماعی ناشناخته تری مثل Tumblr و Pinterest در شش ماه گذشته به طور متوسط ماهیانه یک ساعت و نیم از وقتشان را به بازدید از این شبکه‌ها می‌گذرانند.
    البته گزارش شرکت کام اسکور به مذاق مسئولان گوگل خوش نیامده است. یکی از سخنگویان این غول جست‌و‌جوگر در واکنش به انتشار این یافته‌ها گفته است: یافته‌های شرکت کام اسکور به مراتب کمتر از آن چیزی است که تحقیقات و تحلیل‌های داخلی گوگل نشان می‌دهد.
    لری پیج، مدیر عامل گوگل نیز اخیراً گفته بود گوگل پلاس هم اکنون بیش از ۹۰ میلیون کاربر دارد و ۶۰ درصد از آن‌ها هر روز از این شبکه اجتماعی بازدید می‌کنند.
    اما کار‌شناسان معتقدند این کاربران به قصد بازدید از گوگل پلاس وارد آن نمی‌شوند، بلکه آن‌ها از دیگر خدمات گوگل مثل جی‌میل و یوتیوب استفاده می‌کنند، اما چون این خدمات با گوگل پلاس یکپارچه شده است، گوگل آن‌ها را در زمره بازدیدکنندگان از شبکه اجتماعی خود قرار می‌دهد.

    digitaltrends


  9. عرضه راهکار بازاریابی جدید برای استفاده بهینه از موتورهای جست‌و‌جو

    ۶ اسفند ۱۳۹۰

    شرکت سئو وان سرویس (SEO ۱ Services) که در زمینه طراحی راهکارهای استفاده بهینه از موتورهای جستجو در بازاریابی تخصص دارد، اخیراً یک پلت فرم جدید بازاریابی ویژه صنعت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت نام این پلتفرم را سئو وان مدیکال (SEO ۱ Medical) نامیده است.


    دست اندرکاران صنعت بهداشت و درمان به کمک پلت فرم جدید سئو وان می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود را سهولت ببخشند. پزشکان و دیگر عرضه کنندگان خدمات بهداشتی می‌توانند با استفاده از پلتفرم سئو وان مدیکال از موتورهای جست‌و‌جوگر اینترنتی برای دستیابی به فرصت‌های موجود در این بازار استفاده بهینه کنند.

    هم اکنون شرکت‌های زیادی در سراسر جهان تلاش می‌کنند با عرضه راهکارهای گوناگون، به کسب و کارهای مختلف در زمینه استفاده بهینه از موتورهای جست‌و‌جوگر اینترنتی کمک کنند. اما سئو وان جز معدود شرکت‌هایی است که در خدمات خود بر کسب و کارهای بهداشتی و درمانی تمرکز کرده است. این شرکت راهکارهای بازاریابی خود را در قالب سه بسته بندی طلایی، پلاتینیومی و تیتانیومی و با قیمت‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کند.

    پلتفرم سئو وان مدیکال دارای قابلیت‌های متنوعی برای استفاده بهینه از موتور جست‌و‌جور گر گوگل، انجام کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت وجهه و اعتبار، مقالات مربوط به بازاریابی و غیره است. شرکت‌های عرضه کننده خدمات و محصولات بهداشتی و سلامتی به کمک این پلت فرم می‌توانند موقیعت خود را در رتبه بندی و نتایج موتور‌های جست‌و‌جوگر اینترنتی معروف ارتقا بخشند.

    chron



  10. فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند

    ۶ اسفند ۱۳۹۰

    اخیراً در شهر لندن از شیوه جدیدی برای پخش تبلیغات در معابر عمومی استفاده می‌شود که در آن از فناوری تشخیص چهره کمک گرفته می‌شود. این فناوری‌های می‌توانند چهره عابران پیاده‌ای را که در یک محل تردد می‌کنند تشخیص دهند و برای هر فردی بسته به جنسیت او تبلیغات متفاوتی پخش کنند.

    به گزارش وب سایت digitaltrends در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس منطقه آکسفورد لندن یک دستگاه رایانه کار گذاشته شده است که مجهز به دوربینی با قابلیت تشخیص چهره است. این دوربین با تمرکز بر چهره عابرانی که در اطراف ایستگاه تردد می‌کنند، جنسیت آن‌ها را تشخیص می‌دهند و بر مبنای جنسیت هر فرد برای او تبلیغات جداگانه‌ای پخش می‌کنند.

    پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور این فناوری‌ها به حدی پیشرفت کنند که علاوه بر جنسیت بتوانند سن،‌ نژاد و حتی چاقی و لاغری افراد را تشخیص دهند و بر مبنای ویژگی‌هایی از این دست، عابران را هدف آگهی‌های تبلیغاتی خود قرار دهند.

    اولین آگهی تبلیغاتی که با این روش در منطقه آکسفورد لندن پخش شده بود، مربوط به یک موسسه خیریه کمک به کودکان دختر بود. هر‌گاه زنی از مقابل دوربین این دستگاه تردد می‌کرد، تصویری مربوط به این موسسه برایش پخش می‌شد و هر‌گاه دوربین تشخیص می‌داد که مردی در حال عبور از آن نزدیکی است، پیام کوتاهی برای او پخش می‌شد که حاوی آدرس اینترنتی و اطلاعاتی در مورد این موسسه خیریه بود. این موسسه که (Plan UK) نام دارد اخیراً کمپین تبلیغاتی برای کمک به آموزش دختران مناطق فقیرنشین برپا کرده است.

    این ابتکار تبلیغاتی حدود ۳۰ هزار پوند (۶۰ هزار دلار) خرج روی دست این موسسه خیریه گذاشته است، اما انتظار می‌رود اثرگذاری این تبلیغ در چند ماه آینده باعث جمع آوری صد‌ها هزار پوند کمک‌های خیریه شود.
    گفتنی است این فناوری به ابتکار دو شرکت Clear Channel UK و ۳D Exposure طراحی شده است. این دو شرکت می‌کوشند از فناوری‌های تشخیص چهره در صنعت تبلیغات استفاده کنند.


|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1398
نویسنده : بهروز

تازه های کامپیوتر

وقتی چیزی خنده دار است با دقت در آن حقیقتی پنهان را جستجو کنید.

 

برای این کار:

 

ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کنید و عبارت mouse را تایپ نموده و Enter بزنید.

 

سپس در پنجره Mouse Properties به تب Hardware بروید و بر روی دکمه Properties کلیک کنید.

 

سپس در این پنجره به Change settingبروید

 

در پنجره جدید باز شده، به تب Power Management بروید.

 

اکنون  تیک گزینه Allow this device to wake the computer را بردارید.


با OK کردن پنجره‏های باز تغییر اعمال می‏شود و از این پس با حرکت دادن ماوس و یا کلیک، کامپیوتر از حالت Sleep خارج نمی‏شود.

همچنین برای این که با فشردن کلیدهای کیبورد نیز کامپیوتر از خواب بیدار نشود:
در منوی Start عبارت check keyboard را وارد نموده و Enter بزنید.
حال همانند بالا عمل کنید.



|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ : پنج شنبه 8 دی 1398
نویسنده : بهروز

 

 سلام این مطلبو واسه آقا پسرا میذارم همونای که خیلی زود دل میبندن و زود هم جدا میشن .

قبل از هر چیز بذارید اینو بگم من قصد بی احترامی به هیچ کسو ندارم به خصوص دخترا ، منم یه دخترم پس ناراحت نشید.خیلی از پسرا فک میکنن دخترا یه چیز خیییییلی با ارزش و آرام بخشین طوری که بدون اونا زندگی کردن محاله فک میکنن اگه یه دوست دختر نداشته باشن زندگیشون جهنمه و مرگ و ترجیح میدن  اونا حاظرن خودشونو به هر آب و آتیشی بزنن که فقط با یه دختر حرف بزنن و دوست شن بابا اینطوریا که شما هم فک میکنید نیست دخترا هم عین شماها آدمن نه کمتر نه بیشتر حالا من نمیگم عاشق نشید و دل نبندید چرا !!! اتفاقا عشق به زندگی زیبای میده آدم و خوشحال و مصمم میکنه اما نه دیگه دل دادن به هر کس و ناکسی فقط به این خاطر که یه دلخوشی داشته باشید بذارید یه چیزیو براتون تعریف کنم :

یه روز اشتباهی به جای اینکه به یکی از دوستام اس بدم به یه شماره دادم البته شماره ی دوستمو ذخیره نکرده بودم یه عدد و اشتباهی زدم حالا بر حسب اتفاق یکی از این پسرای ساده دل در اومد اولش من نفهمیده بودم مثلا اس میدادم که نسرین کی میای دانشگاه من الان دارم میرم و از این حرفا ، متقابلا جواب می اومد که منم دارم میام !!! خلاصه از 9 صبح تا 12 ظهر هر چی اس میدادم جواب هم میگرفتم تا اینکه اتفاقی اون روز نسرین نیومده بود دانشگاه تعجب کردم آخه اون اس داده بود که دارم میام بعد کلاس رفتم خونشون گفتم مگه قرار نبود بیای؟ گفت نه!! گفتم خودت اس دادی نگا کن ! گفت دیوونه من اصلا گوشیم خاموشه ماجرا رو که تعریف کردم واسش تازه فهمیدم که اشتباهی اس میدادم دوباره به اون شماره اس دادم که چه دلیلی واسه کاری که از صبح داری با من بازی میکنی داری؟ جواب داد معذرت میخوام همینجوری نخواستم دلتو بشکنم!!!! خلاصه اس دادنامون ادامه داشت تا اینکه خیلی اصرار کرد حرف بزنیم گفتم باشه حرف که زدیم بلافاصله پیشنهاد دوستی داد شوکه شدم واقعا!! آخه ما داشتیم دعوا میکردیم من حسابی ازش ناراحت بودم اما هی گفت و اصرا و خواهش و اینکه میخواد واسم بهترین باشه و از این حرفا ، منم یه لحظه به ذهنم رسید که انتقاممو ازش بگیرم گفتم باشه فک میکنم بعدا بهت میگم ، تا شب همش اسهای عاشقانه و  دوستت دارم میفرستاد شب که با اس حرف میزدیم واسه اینکه اون روز همش مسخرم کرده بود خیلی حرفای شیرین براش میگفتم حالا من از کجا بدونم تا این حد تشنه ی محبته پسره دلشو به من داده بود صبحش که اس داد گفتم دست بردار حالا بی حساب شدیم گفت نه من دیشب تو رو از خدا گرفتم و دیگه هم پست نمیدم و از این حرفا ، طوری حرف میزد که راهی نداشتم ولی بهش گفتم که ما هیچ شباهتی و تفاهمی با هم نداریم آخه نه زبونمون نه مذهبمون نه شهرمون نه سطح سوادمون نه اخلاقمون اصلا هیچیمون شبیه هم نبود منی که هیچ وقت دوست پسر نداشتم با پسری که خودش میگفت یه روز بدون دوست دختر نبوده !!!نتونستم . اما این آقا پسر دست بردار نیود یا زنگ یا اس !! هر چی بهش میگفتم دلیل می آوردم خواهش میکردم تو گوشش نمیرفت مجبور شدم بی محلی کنم الان تقریبا یه هفته ست که به زور رابطه رو تموم کردم ولی میگه من طاقت جدا شدن از تو رو ندارم لااقل باید بذاری برادرت بشم منم قبول کردم اما از وقتی که خواهر و برادر شدیم همش دلتنگه ازش که میپرسم میگه هیچ دلخوشی ندارم دوست دارم یه دوست دختر داشته باشم زندگی رو انقد به خودش سخت گرفته که نمیتونه بدون دختر یک ثانیه هم تحمل کنه به خدا نمیدونم چه جوری حالیش کنم خیلی افسرده و نا امیده که اصلا دوست ندارم خواهرشم باقی بمونم ولی خدا شاهده یه لحظه هم تنهاش نذاشتم.

 آقا پسرای که خیلی احساسی هستید بدون دختر هم میشه زندگی کرد باور کنید سخت نیست شاید خوشحالتر و خوشبخت تر هم بشید

دوست دارم آقا پسرا حتما نظر بدن

خیلی ببخشید ولی آخه بیشعوری هم تا این حد

 

سلام دوستان تروخدا شما قضاوت کنید این چه شیوه ی خواستگاری از یه دختره؟؟

یه روز یه آقای به منزل یکی از دوستام زنگ میزنه بعد احوال پرسی و کلی محترمانه صحبت کردن ، خودشو معرفی میکنه که 29 سالشه و توی دادگاه کار قضای انجام میده قصدشم از مزاحم شدن فقط ازدواجه که اکه این دختر خانم کسی تو زندگیش نیست بهش جواب مثبت بده خب طبیعتا لحظه ی اول برای هر انسانی مهمه این دوستمم فک میکرد چون این آقا خیلی محترمانه حرف زده و همچین موقعیتی داره حتما پسر خوبیه بهش میگه باید فک کنم پسره بهش میگه شماره موبایلتو بهم بده که دیگه به خونه زنگ نزنم دختره میگه نه اول تو بده من خودم بعدا جواب و بهت میگم خلاصه روز اول تموم میشه روز دوم که دختره با شمارش بهش زنگ میزنه میگه  باید همو ببینیم پسره میگه باشه مشکلی نیست فقط تا دیدن من باید باهات حرف بزنم و چون به خاطر مشغله ی کاری که دارم زیاد وقت ندارم ، امروزو باید کلا حرف بزنیم خب دختره هم سادگی میکنه البته نبایدم میکرد نیمی از روزو حرف میزنن حرفاشون از این شروع میشه که پسره بهش میگه  تا هر وقت که موقعیت ازدواج پیدا میکنی حالا 2یا 3 سال دیگه باید کلا همه چیزت مثلا مهمونی رفتن و عروسی و ولباس پوشیدنت زیر نظر من باشه بعد ازدواج هم تو باید همیشه تر و تازه و  آرایش کرده باشی هفته ای یکبار هم آرایشگاه میری هر وقتم ازت خواستم که  20 دیقه  دیگه که رسیدم خونه باید فلان لباس تنت باشه حتی اگه ازت بخوام لباس خیلی خیلی نازک هم باشه باید اینکارو بکنی در ضمن از همین حالا هم گفته باشم من نیاز جنسیم خیلی خیلی زیاده تو باید هر وقت که خواستم حتی اگه لقمه تو دهنت باشه باید بذاری و نیازم و تامین کنی تا من بیرون از خونه نیاز نداشته باشم ( جالب اینجاست اقای محترم هنوز فرصت حرف زدن به دختر خانمم نداده همش میگه بذار اول من حرفامو بزنم) بعدش میگه تو حق نداری با هیچ مردی حتی یه سلام ساده هم داشته باشی چون من خیانت تلقیش میکنم حالا یه چیزای دیگه هم هست که بعدا میگم ولی الان یه سری چیزای جزئیتری رو باید ازت بپرسم که باید جواب بدی من چون نیاز جنسیم بالاست باید بدونم تو چه طوری نیازمو برطرف میکنی یا بیشتر چه جیزای رو دوست داری و باهاشون بیشتر تحریک میشی میخوام اینا رو بدونم تا که زمان ازدواجمون فرا میرسه من بتونم با اینا خودم ارضا کنم که به انحراف کشیده نشم حالا بهم بگو بیشتر با کجات بیشتر تحریک میش و ... از این حرفا ، سیر تا پیاز و واسه ی این دختر 21 ساله که هیچوقت همچین چیزای ندیده و نشنیده تعریف میکنه یعنی باور کنید از کوچکترین چیز تا تموم شدن کار ، بعد حرفاش پسره بهش میگه چیه عزیزم چرا صدات اینطوری شده خبر نداره که دختر بیچاره پشت تلفن با حرفای پسره تحریک شده و به بدنش فشار اومده و در آخر خون از بدنش اومده حالا نمیخوام بیشتر از این بگم دختر خانمای که میخونن میفهمن چی میگم میدونم تا اینجا هم زیادی اومدم ولی چون خیلی زیاد ناراحتم نتونستم تو خودم نگش دارم الان دوستم دو روزه که گوشه گیر شده و فقط به فکر فرو میره ترو خدا گناه نیست؟؟؟؟ خیلی خیلی معذرت میخوام شرمنده .

ترو خدا بگید اسم این خاستگاریو چی میذارید 

 

 سلام دوستان گلم خوب هستید خیلی وقته ننوشتم و نیومدم الانم زیاد وقت ندارم اما چون خیلی حرف دارم اومدم که لااقل یکیشو براتون بگم .

چرا ؟ آخه چرا ؟چرا وقتی ادعا میکنیم یکیو دوست داریم باید علاقمونو با زور و تهدید به طرف بفهمونیم این حرفی که میزنم و به آقا پسرا بر نخوره ولی یه تعداد هستن که فک میکنن چون پسر هستن و قدرت دارن باید تهدید کنن و زور بگن دیروز تو دانشگاه یکی از همکلاسیهام برای خواهرش مشکلی پیش اومده بود که از ما کمک میخواست اون خواهرش با یکی که ادعا میکرد خیلی دوسش داره دوست بوده بعد یه مدت اون پسره ازش درخواست عکس میکنه دختره هم از روی اعتمادی که پسره گفته بهم داشته باش عکسو بهش میده تو اون قرار ملاقات که میخواسته عکسو بهش بده پسره کیف دختره رو بعد از گرفتن عکس میزنه و فرار مینکنه دختره نمیدونه چیکار کنه و چه جوری بره خونه خلاصه خواهرش از این موضوع مطلع میشه و از دوست پسرش که خیلی آدم خوبیه کمک میگیره و با یه فریب عالی پسر رو پیدا میکنن ازش علت این کارو میپرسن پسره بهشون میگه تو این 2 سال که با اون دختر بوده به خاطر خود دختره نبوده بلکه به خاطر خواهرش بوده ."خیلی احمقانه ست نه؟ حالا بقیشو بخونید"این حرفا حضوری نبوده با تلفن بوده پسره از ترس گوشی رو خاموش میکنه و به قول خودش زیاده ایرانسل یه سیمکارت دیگه میخره و با اون تهدید میکنه که اگه خواهر اون دختر بهش جواب نده هم عکس اون دختر رو تو اینترنت هم عکسای رم و پخش میکنه حالا اگه اون پسر این کارم نمیکرد بازم وحشتناک بود چون اگه هیچی نباشه عکس یه دختره ،دختر هم که همیشه آبروش رو لبه ی تیغه  و پسرلی امروزی هم که ... . خلاصه با هزار بدبختی و گرفتاری و رفتن به این ور و اون ور رم و گوشی رو پس میگیرن ولی هنوز عکس و نداده خودش میگه گم شده ولی کسی مطمئن نیست .

قصد من از گفتن این حرفا این بود که آقا پسرا شما که فک میکنید قدرت دنیا تو دستتونه و هر کاری بکنید آبروتون به خطر نمیافته از خدا و از روی خواهر خودتون شرم کنید اگه یکیو دوست دارید سعی کنید با کارای که اون دوست داره دلشو به دست بیارید نه با زور و تهدید .

سلام دوستان امروز باید بهتون التماس کنم و بگم که تو رو خدا بسه این همه دروغ و دلشکستن ،به خداکسی طاقت این همه ناراحتیو نداره . میدونید چرا اینا رو میگم دیروز یکی از دوستام بهم زنگ زد کلی گریه میکرد ازش پرسیدم چی شده ؟ من میدونستم 6 ماهه که یکیو دوست داره و قراره بیاد خواستگاریش ، اونطوری که دوستم میگفت از طریق یکی از دوستاش اون پسره رو امتحان کردن که ببینن تا چه اندازه رو فولهای که به اون داده پایبنده ولی متاسفانه اون اقا پسره طی 3 روز به اون دختر که به قصد امتحان بهش زنگ زده بوده جواب مثبت میده و با کمال بیشرمی با یه قرار کوتاه به دوستم که قرار بود بیاد خواستگاریش میگه که دیگه نمیخوامت و باهات ازدواج نمیکنم من یکی دیگه رو دوست دارم گذشه از اینا وقتی دوستم بهش میگه چرا مگه چی شده بهش میگه دله دیگه هر روز اسیر یکی میشه پس برو نمیخوامت...

تو رو خدا شماها بگید این درسته دوستم میگفت کلی بهم قول داده بود که خوشبختم میکنه به غیر از من کسی دیگه رو نمیخواد میگفت بهم گفته که اگه تمام دنیا یه طرف باشه و تو یه طرف من تو رو میخوام دوستم میگفت به خاطرش خواستگارام و بدون اومدن رد میکردم فقط به خاطر اون اونم که باهام اینطوری کرد

شماها چی میگید :

 

سلام دوستان یه خواهش دارم البته شاید زیاد دوست نداشته باشید

ولی امیدوارم که نظر بدید ازتون میخوام که در مورد خیانت و عشق

بازی که بهتون شده برام بنویسید میخوام بدونم چه جور خیانتهای وجود

داره شاید درس عبرتی باشه برای اونای دیگه که تو دام نیفتن

منتظرم دوستان گلم

یه انتقاد:

سلام یکی از دوستان بهم نظر دادن گفتن: "تا حالا موفق شدی این همه حرف رو به دو تا دختر و پسر بفهمونی ؟" واقعا راستم میگه ایا تا به حال کسی با خوندنشون از دلشکستن و عشق بازی دست برداشته یا اینکه نه و هنوزم سمجه و لجباز.

محض احتیاط برای اونای که فکر میکنن هر کاری بخوان میتونن بکنن :یه روزی مردی به پسرش که خیلی مردم ازار بود گفت تا 30 روز هر وقت که دل یکی رو شکستی یه میخ به دیوار بکوب پسره به حرفش گوش کرد و هر وقت که دل یکیو میشکست میخی به دیوار میکوبید تا اینکه 30 روزه تموم شد بعد پدرش گفت اینیار تا 30 روز هر وقت که دل یکیو که شکستی شاد کردی یه میخ از دیوار بکن پسره تا 30 روز این کارو کرد بعد 30 روز پدرش گفت نگا کن به جای سوراخ میخها روی دیوار ، تو وقتی که میخها رو به دیوار میکوبیدی اونقدر شدید میکوبیدی که وقتی الان درش اوردی جای سوراخ هنوز مونده پس هر وقت که دل یکی رو میشکنی همیشه جای زخمش میمونه حتی وقتی هزار معذرت و التماس کنی پس سعی کن هیچوقت دل کسی رو نشکنی

 

 

 

دل عاشق مث این گل سرخه

 

ما دخترا و پسرا نمیدونیم که شکستن دل یکی که عشقشو تو چشم ما پیدا کرده درست مثل این گل سرخه که دیگه طاقت ایستادن نداره و می افته پس یا دل نبندید یا اگه بستید دیگه نشکنیدش

سلام دوستان حالتون خوبه خیلی وقته نیومدم آخه درس زیاد داشتم نتونستم ببخشید

امروز میخوام یه چیز خیلی عجیب بهتون بگم واقعا از طرز تفکر بعضی از آدما، آدم شاخ در میاره :یه بار در مورد همین موضوع وبلاگم مستقیما از یه تعداد دختر و پسر سوال کردم سوالم این بود که چرا همیشه به دنبال یه بهونه میگردیم که  طرف مقابلمون و به بازی بگیریم چرا اولش تا جور میشه هزار قسم دروغی میخوریم و کلی مظلومیت نشون میدیم اما به محض اینکه رابطه مون چند روزی طول کشید میزنیم زیر حرفامون؟

حالا جواب اونا رو بشنوید : یه دختر خانومی میگفت واسه خوش گذرونی آخه مگه از پسرا هم احمقتر (با عرض معذرت مجبورم عین حرفاشونو بگم) پیدا میشه اونا با یه نگاه مظلومانه ی ما فورا جذبمون میشن در حالی که ما فقط نگاشون کردیم همین تازه ما کلی اعتبار گیرمون میاد از این بهتر ،خودمون صرفه جوی میکنیم و اونا هم برامون میخرن اما این وسط ما انتخاب واقعیمونو یه جای دیگه داریم اینا فقط برای روز مبادا هستن.

 خالا جواب یه آقا پسر : میگفت زبونه که بیکاره ، گوشه که بیکاره چرا ازشون برای دختر خانوما استفاده نکنیم اونا هم خوشکلن هم دلربا تا میتونیم میبریمشون سر قرار و اینور و اون ور هر کاری دلمون خواست میکنیم بعد اونا رو به خیر و ما رو به سلامت عشق چیه ، از نظر من عشق یعنی کیف و  لذت تازه ما داریم با این کارا انتقام خدمونو از یه تعداد میگیریم دخترا همه مثل همن.

ایا واقعا اینا درستن؟

مغزشما چند سالشه؟

 

 


عشق  ایا واقعا عشق علاقه ی شدید قلبه یا یه چیزی مث عروسک که باید باهاش نقشهای جورواجورو بازی کرد؟چرا بعضی از ادما فکر میکنن چون وقت دارن باید با احساس دیگران بازی کنند؟ میدونید چرا اینا رو میگم این داستانو که ماله یه اقا پسره بخونید بعد خودتون قصاوت کنید:



سلام دوستان میخوام در مورد یه چیزی با هم حرف بزنیم که الان 90 درصد جامعه ی ما رو فرا گرفته اونم عشقهای بچگانه و کودکانه است که تقریبا همه ی طلاقهای امروزی ناشی از اونه . واقعا چرا تربیت اینقدر ضعیف شده که دختر یا پسر 10-12 ساله باید به دوستی با جنس مخالف و عشق و عاشقی فکر کنه در حالی که اون هنوز تمام و کمال به سن بلوغ نرسیده و باید به بازیهای کودکانش فکر کنه؟ چرا بزرگترها به جای اینکه به آنها بیاموزند که الان سن بازیه نه عاشقی اجازه میدهند که خودشان این را تجربه کنند؟ و اینکه چرا دختر و پسرا خودشان نباید به این فکر کنند که این عشقهای بچگی فقط از دست دادن فرصتهای طلایه زنگیه فرصتهای که میتونه آیندشونو تضمین کنه؟

لطفا نظرتونو بگید منتظرم دوستان:

 

سلام دوستان گلم امروز ازتون میخوام نظرتونو در مورد عشق بگید و اینکه مناسبترین سن برای عاشق شدن چه سنیه؟ قربون دستتون:

دروغ میگن

شاید اشتباهه اما عاشقا دروغ میگن

آدمای مهربونو با وفا دروغ میگن

اونا که میگن تا همیشه دیوونتونن

بذا بی پرده بگم که به شما دروغ میگن

اونا که فدات بشم تکیه کلامشون شده

به تموم آسمونا به خدا دروغ میگن

اونا که با قسم و آیه میخوان بهت بگن

تا قیامت نمیشن ازت جدا دروغ میگن

میدونید این شعر مال کیه؟ مال کسی که یه روزی یک دل نه صد دل عاشق شده و زندگیشو پای عشقش گذاشته ولی چرا حالا داره این حرفا رو میزنه؟ چون درست همون موقع که طرفش احساس کرده بهش وابسته شده رهاش کرده و همون قصه ی بی وفای و جدای . این شعر از مریم حیدرزاده بود همون عاشق نابینا

 واقعا بی اعتمادی تا این حد؟

هر روز میشنویم که سن ازدواج رفته بالا ولی چرا؟ دخترا میگن پسر خوب پیدا نمیشه پسرا هم میگن دختر خوب پیدا نمیشه اما آیا واقعا پیدا نمیشه ؟یا اینکه پیدا میشه ولی اعتماد پیدا نمیشه؟ به این عکس نگاه کنید و نظرتونو بگید:

mj36u0gxg1b70zfnrdx.jpg

 به نظرتون چرا آدما عاشق میشن؟ آیا واقعا کمبود محبت دارن و میخوان از این طریق جبران کنند یا نه اینکه عشق جذابیت داره و به زندگی شیرینی میده؟ اگه کمبود محبت دارن که به جای خوداگر هم به خاطر دلیل دومه پس چرا با زندگی هم بازی میکنیمو این همه بی وفای رو تو خاطر هم موندگار میکنیم ؟واقعا چرا؟ شما بگید:

 

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : پنج شنبه 8 دی 1398
نویسنده : بهروز

 

 

 

دل عاشق مث این گل سرخه


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز

http://www.cisco.com/image/gif/paws/70559/pix-dual-isp01.gif


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نویسنده : بهروز

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز

http://www.2onya.net/uploads/11-1%20(69).jpg


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز

http://www.pic.iran-forum.ir/images/17f8wum11ocu0feqf.jpg


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز

http://www.upsara.com/images/nskxjll7p78bkuvwzau.jpg


|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نویسنده : بهروز

http://www.makeshout.com/images/products/Monitors/samsungt190.jpghttp://www.payamha.com/pic/166992089302.jpghttp://www.payamha.com/pic/77274268.jpghttp://www.camshop.ir/content/media/image/2009/04/1891_orig.jpghttp://www.agrupa.es/productos_imagenes/1711/samsung-p2270-22-full-hd-monitor-tft_0_640.jpg


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز

http://www.rahnemon.com/wp-content/uploads/2011/06/1223133769.jpg


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز

http://images.bit-tech.net/content_images/2010/11/intel-core-i7-950-review/intel-core-i7-950-5-l.jpg


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
cpu
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نویسنده : بهروز

http://www.guru3d.com/imageview.php?image=13340


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نویسنده : بهروز

http://iranictnews.ir/pictures/gallery/5874280098051212086001_91204_watermark.jpg


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نویسنده : بهروز

http://www.mebook.ir/img3/8800gtx_x1950xtx.jpg


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نویسنده : بهروز

http://www.lafoor-sarzamineman.ir/wp-content/uploads/28-04.jpg


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1398
نویسنده : بهروز








 

 
 
 
 

                                   نکاتی در رابطه با تهیه کارت گرافیک

کارت گرافیک یکی از عناصر مهم در کامپیوتر است که با توجه به نوع استفاده و نیاز کاربران ، دارای مدل های متفاوت با پتانسیل های مختلف می باشد . کاربران با توجه به امکانات کارت گرافیک قادر به استفاده از بازی ها ، برنامه های پیشرفته ، مشاهده فیلم و انجام عملیات حرفه اینظیر ظبط و ویرایش فیلم می باشند . در زمان استفاده از تصاویر گرافیکی حجیم و یا اکثر بازیهای کامپیوتری ، ممکن است تصاویر بصورت منقطع نمایش داده می شوند ، ناگهان بازی یا برنامه قطع شود ، برنامه های گرافیکی به کندی اجراء شود و یا اصلاً بازی یا برنامه اجرا نشود ، در چنین مواردی استفاده از یک کارت گرافیک مطلوب و با سرعت مناسب علاوه بر افزایش کارایی سیستم ، امکان پردازش تصاویر دو بعدی و سه بعدی استفاده شده در بازیهاو برنامه های کامپیوتری را با سرعت بیشتر فراهم می نماید . طراحان و پیاده کنندگان محصولات نرم افزاری با اتکاء به پتانسیل های ارائه شده توسط کارت های گرافیک ، قادر به تولید محصولات متنوعی نظیر بازی های پیچیده و با گرافیک بالا می باشند . شرکت GIGABYTE یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات و قطعات کامپیوتری اعم ازمادر بورد، مانیتور ، تجهیزات مولتی مدیا ، انواع درایوها ، (DVDRom , Writer , COMBODrive...)CDRom انواع کارتهای PCI (مودم ، لن ...) ، کیس و دهها قطعه دیگر در جهان بوده است ، یکی از قطعاتی که توسط این شرکت تولید می شود کارت گرافیک است . گیگا بایت تنها شرکتی است که هم کارتهایی با چیپ ATI و هم با چیپ Nvidia تولید می کند که این امر باعث شده متنوع ترین کارتهای گرافیک دنیا را ارائه دهد . کارتهای گرافیک شرکت گیگا بایت همیشه گوی سبقت را چه از نظر کیفیت ، کارایی ، طراحی و قیمت از رقبا ربوده و همیشه مقامهای نخست را به خود اختصاص داده است به همین دلیل به عنوان پرفروش ترین کارت گرافیک دنیا شناخته شده است .
تشریح مشخصات
در زمان تهیه یک کارت گرافیک می بایست موارد متعددی همچون سرعت پردازنده ، میزان سرعت حافظه ، نوع اینترفیس ها ، تعداد پورت های ورودی و خروجی به دقت برسی و مشخص گردد . قیمت یک کارت گرافیک با میزان کارائی آن ارتباط مستقیم دارد . کارتهای گرافیک از تراشه های Nvidia یا ATIاستفاده می نماید که دارای کارائی مناسب در ارتباط با نمایش تصاویر سه بعدی می باشند . جایگاه و نقش Core Clovk(سرعت پردازنده) در کارتهای گرافیک بسیار حائز اهمیت بوده و اولویت آن نسبت به سایر پارامترهای موجود بمنظور گزینش یک کارت گرافیک ، بیشتر است ( بازیهای گرافیکی پیچیده و گرافیک بالا، نیازمند استفاده از کارت گرافیکی با سرعت پردازش بالا می باشند )
ویژگی های مهم
از مهمترین ویژگی های کارت گرافیک ، می توان به موارد زیر اشاره نمود :
پردازنده (Core Clock) : سرعت پردازنده (Core Clock) کارت گرافیک ، مهمترین عامل افزایش کارائی یک کارت گرافیک بوده که بیشترین ناثیر را در رابطه با انجام عملیات تصاویر سه بعدی ، بدنبال خواهدداشت . امروزه به برکت وجود پردازنده های استفاده شده در کارت های گرافیک امکان مشاهده سه بعدی متحرک بطور کامل فراهم شده است . کارت های گرافیک قادر به پشتیبانی از تصاویر ویدئوئی سه بعدی و بازی های کامپیوتری بنحو مطلوبو با بهترین وضعیت نمایش می باشند . زمانیکه بازی های کامپیوتری با سرعت شصت فریم در ثانیه و یا بیشتر نمایش داده شوند ، وضعیت مطلوبی فراهم و تصاویر فاقد هرگونه لرزشی خواهند بود ( چشم انسان در این سرعت قادر به تشخیص لرزش تصاویر نمی باشد)
کارتهائی که قادر به تولید فرم ها با سرعت بیشتری باشد ، امکان مشاهده تصاویر بازی های کامپیوتری در Resolution بالاتر را بخوبی فراهم می نمایند .
حافظه (Ram) : در مواردیکه از کام بمنظور انجام عملیات حجیم گرافیکی نظیر بازیهای کامپیوتری و یا ویرایش تصاویر ودئوئی استفاده می گردد ، اطلاعات مورد نیاز بمنظور نمایش تصاویر درحافظه (Ram) کارت گرافیک ذخیره می گردد . کارت های گرافیک بمنظور انجام مطلوب و سریع اینگونه فعالیت ها به حجم بالائی از حافظه نیاز خواهد داشت . بموازات افزایش پیچیدگی بازی های کامپیوتر یا حجم عملیات گرافیکی به حافظه بیشتری نیاز خواهد بود . برای بازی های قدیمی ، حافظه ای به میزان 32 MB کافی بوده ولی کیفیت و سرعت انتقال تصاویر در آنان نسبت به بازیهای جدید خصوصاً در Resolution 1600*1200 ، مطلوب نخواهد بود . به منظور استفاده از بازی های گرافیکی پیشرفته و resolution بالا تر ، می بایست از کارتهای گرافیکی که دارای حداقل 128mb حافظه می باشد استفاده گردد .
Memory bus : پهنای مسیر اینترفیس حافظه می باشد . به عبارت دیگر به عرض مسیر دیتا در حافظه گفته می شود . این پارامتر نفش مهمی در کیفیت و راندمان کارت گرافیک بازی می کند هرچه این عرض بیشتر باشد (256 بیت،128 بیت ،64 بیت ) سرعت جریان دیتا در رم بالا تر بوده و بطبع قدرت کارت بالا تر رفته و بازی ها و برنامه ها روان تر اجرا می شوند.
Memory clock : به سرعت حرکت دیتا در حافظه کارت گرافیک گفته می شود . این پارامتر هم نقش بسیار مهمی در کارت گرافیک بازی می کند .
AGP : این درگاه مسئولیت ارسال دیتا به کارت گرافیک رادارد .تقریباً تمامی سیستم های جدید دارای یک اسلات agp به منظور اتصال کارت گرافیکی می باشد . سیستم های که طول عمر آنها بیش از 4 سال بوده و یا بعضی از سیستم های که دارای گرافیک onboard می باشند ، ممکن است این اسلات در ةآنها وجود نداشته باشد (کارت های گرافیک جدید از اسلات Agp استفاده می کنند ). کارت های گرافیکی که از اسلات Agp استفاده می کنند قادر به حمایت از سرعتی بالغ بر x 4 تا x 8می باشند. در صورتی که سیستمی دارای اسلات Agp با سرعت 1x یا 2x باشد ، امکان استفادهاز کارتهای گرافیکی با سرعت x 4 تا x 8 وجود نخواهدد اشت ( به دلیل تفاوت ولتاژ آنان) .
DirectX : این تکنولوژی پس از گذشت دت زمانی اندک به یک تکنولوژی فراگیر در بازیهای کامپیوتری جید تبدیل شده است . این برنامه در حقیقت رابط بین برنامه یا بازی و کارت گرافیک می باشد در واقع DirectX بین نرم افزاریا بازی و سخت افزار گرافیکی رابط می شود . هم اینک ، کارت هایی ارائه شده است که ازDirectX 9 پشتیبانی و استفاده مینمایند . درصورتیکه تصمیم به استفاده از جدیدترین بازیهای کامپیوتری رادارید ، می بایست کارت گرافیکی انتخاب گردد که قادر به سازگاری با DirectX 9 API باشد .
خروجی DVI : با استفاده از اینترفیس DVI امکان اتصالکامپیوتر به دو مانیتور و یک تلوزیون (مشاهده دو تصویر متصل ویا حتی سه تصویر جداگانه) ، میتوان از این پورت استفاده کرد و همچنین با استفاده از تبدیل DVI to VGA میتوان امکان اتصال همزمان به دو مانیتور آنالوگ را فراهم آورد .
خروجی S-Video : پورت خروجی خروجی S-Video ، امکان ارسال سیگنالهای ویدئوئی را به تلوزیون ، VCR . سایر دستگاههایی که سیگنال ویدئوئی دریافت مینماید را فراهم میکند .
مشاهده مشخصات کارت گرافیک
اگر میخواهید مشخصات کارت گرافیک خود را مشاهده کنید میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید :
روش اول : روی صفحه کار(Desktop) خود راست کلیک کرده و از این منو گزینه Proprtties را انتخاب کنید ، سپس به برگه Setting رفته و دکمه Advance را انتخاب کنید . پنجره جدیدی با نام کارت گرافیک شما باز میشود که میتوانید در برگه Adapter مشخصات کارت خود را مشاهده نمایید .
روش دوم : روی منویStart کلیک کنید و به منوی programsمیرویم و تز منوی Accesoories گزینه System Toolzو سپس System InformATIon کلیک میکنیم . برنامه System InformATIon اجراء میشود که در آن مشخصات کامل و کلی سیستم خود را مشاهده مینمایید. به منوی Tools رفتث و گزینه DirectX Diagnostic Tool را انتخاب میکنیم . این برنامه اجرت شده و در ابتده سیستم شما را بررسی میکند . در این برنامه شما میتوانید از وضعیت Display , Network , Input ,Music , Sound (نمایشگر و کارت گرافیک ) خود مطلع شوید . برگه Display را انتخاب کرده و مشخصات کامل کارت گرافیک خود را در قسمت Device مشاهده مینمایید . همچنین میتوانید از مشخصات درایور کارت خود در قسمت Driver اطلاع حاصل نمایید . در بخش DirectX features شما میتوانید قابلیتهایی همچون Direct Draw( قابلیت شتاب در ترسیم تصاویر) ، Direct3D (قابلیت ترسیم سه بعدی ) ، AGP Texture(قابلیت شتاب در ارسال و بافندگی دیتا، و حذف قسمتهای نامشهود در اجسام سه بعدی) را فعال یا غیر فعال نمایید ضمناً میتوانید تستهایی را هم از این قابلیت ها بعمل آورید . در قسمت Notes میتوانید گزارشی از وضعیت تستهای انجام شده مشاهده نمائید .
تست كارت گرافيك
بهترين برنامه براي تست كارت گرافيك برنامه 3dmax مي باشد . اين برنامه محصول شركتfeuturemark بوده و آخرين نسخه ان مربوط به سال 2003 ميباشد . اين برنامه از تمام جوانب كارت شما را بررسي و تست مي كند و به كارت شما امتياز مي دهد شما مي توانيد اين عمل را روي كارتهاي مختلف انجام داده و به نسبت امتياز داده شده آنها را با هم مقايسه نماييد كارت خود را از طريق اينترنت با كارتهايث ديگر موجود در جهان مقايسه نماييد.
رقابت ATI و Nvidia
Nvidia در سال 98 با ساخت تراشه گرافيكي TNT TNT2 تاج پادشاهي صنعت گرافيك سازي دنيا را بر سرگذاشت و در ان زمان تمام شركت هاي رقب را زا دور خارج كرد تنها شركتي كه ميدان را خالي نكرد و به تلاش ادامه داد ATI بود اما Nvidia همچنان مقام خود را حفظ كرد .
ATI اولين قدرتنمائي رابا تراشه Radeon 8500 نشان داد اما اين قدتنمائي طولي نكشيد و Nvidia سري كارتهاي معرفي خود يعني Geforce4 TI را وارد بازار كرد و تا مدت زيادي به عنوان سازنده اول مطرح شد. ايندوران شايد بهترين دوران Nvidia بود اما بعد از اين دوران ديگه Nvidia روز خوش نديد .
ATI اين رقيب كانادايي تصميم گرفته بود به اين سلطنت ديرينه پايان دهد . ATI با ارائه كارت گرافيك Radeon 9700 اين كار را به خوبي انجام داد و با وارد كردن سري كارتهاي 9000و9500و9700 بازار را از Geforce4گرفت .
اما Nvidia كه تحمل شكست نداشت تبليغ گسترده اي را براي محصول بعدي خود يعني Geforce fx به راه انداخت و چندين ماه آنچنان تبليغ كرد كه اين كارت را به يك رويا براي همه كاربران تبديل كرد . با ارائه اين كارت Nvidia دوباره تاج را بر سر گذاشت . اين ماجرا ادامه پيدا كرد تا بالاخره انتظار ها به سر رسيد و Geforce fx 5700 Ultra وارد بازار شد و قوي ترين كارت بازار لقب گرفت ، اما اتفاقي افتاد كه هيچ كس فكرش را هم نمي كرد ATI به ناگهان باارائه يك سري كارت جديد نظر ها رابه خود جلب كرد . اين رده Radeon 9800وRadeon 9600 و Radeon 9200 بود كه در عين ناباري Nvidia را پشت سر گذاشت و بازار از دست Nvidia خارج شد، اين بود كه ATI بهترين شد .
Nvidia كه نمي توانست اين شكست را تحمل كند تصميم گرفت پروزه Nvidia 35 را زودتر وارد بازار كند اين شد كه FX 5900 Ultra را وارد بازار كرد ، Nvidia در اين كارت تمام كمبودهاي گذشته را اصلاح كرد و باز هم Nvidia بهترين شد . اما ATI هم ورژن جديدRadeon 9800 با256MG رم DDR را وارد بازار كرد . و در اینجا بود که این دو شرکت بزرگ با هم برابر شدند . اما ATI که مست قدرت شده است پروژه Radeon 9900 Proرا هم روانه بازار کرده است اين در حاليست كه به نظر مي رسد Nvidiaفعلاً پروزه ای را برای ارائه نداراد .
طبق مطالبی که ATI از محصولات آینده اش ارائه کرده ، باید شاهد یک انقلاب در سری R400 این شرکت باشیم .
تذکر : لازم به ذکر است رنگ بورد کارتگرافیک هیچ نقشی در کیفیت آن نداشته و فقط برای تشخیص ظاهری کارت میباشد .
 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : پنج شنبه 24 آذر 1390
نویسنده : بهروز

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : پنج شنبه 24 آذر 1398
نویسنده : بهروز

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد


|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ : پنج شنبه 24 آذر 1398
نویسنده : بهروز

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : پنج شنبه 24 آذر 1390
نویسنده : بهروز

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : پنج شنبه 26 آبان 1398
نویسنده : بهروز

|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1390
نویسنده : بهروز

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثر کاربران اینترنت است ، دانلود فایل های آپلود شده در Rapidshare است. سایت Rapidshare.com را میتوان بزرگترین آپلود سنتر و محل اشتراک فایلها دانست. اما محدودیت های متعددی که در سرویس رایگان این سایت وجود دارد ، دانلود فایلها توسط کاربران را بسیار آزار دهنده کرده است. عدم استفاده از دانلود منیجر ، محدودیت های زمانی دانلود ، تایمر طولانی مدت و معطلی کاربران و... از محدودیت های موجود در سرویس رایگان راپیدشیر هستند که راه حل آنها نیز خرید اکانت پولی از راپیدشیر است. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید از شر یکی از این محدودیت ها خلاص شوید! با استفاده از این ترفند میتوانید تایمری که زمان زیادی از شما را هنگام دانلود میگرد را با یک عمل ساده در مرورگر صفر کنید و به مرحله بعدی دانلود بروید!



بدین منظور:
پس از ورود به صفحه مربوط به دانلود فایل در راپیدشیر روی دکمه Free کلیک کنید.
خواهید دید که در این صفحه تایمر شروع به کار میکند.
حال برای رفتن به مرحله بعدی دانلود و رد این مرحله بدون معطلی ، کد زیر را با دقت در قسمت Adrress Bar مرورگر خود وارد نمایید:

 


javascript:alert(c=1)

 


اکنون دکمه Enter را بزنید. خواهید دید که پیغامی با محتوای 1 ، برای شما نمایان میشود.
آن را OK کنید. خواهید دید که بلافاصله به آخرین مرحله دانلود فایل خواهید رفت.

این ترفند بر روی مرورگرهای IE ، فایرفاکس و اپرا تست شده است.



|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : دو شنبه 16 آبان 1398
نویسنده : بهروز

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : جمعه 6 آبان 1398
نویسنده : بهروز

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : جمعه 6 آبان 1390
نویسنده : بهروز

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : جمعه 6 آبان 1390
نویسنده : بهروز

Click to view full size image


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : جمعه 6 آبان 1398
نویسنده : بهروز

                                  

وقتی چیزی خنده دار است با دقت در آن حقیقتی پنهان را جستجو کنید.

 

 

هفت آدرس ایمیل بدرد بخور

 

 
بعضی وقتها یک سری کارها برای ما امکان پذیر نیست.مثلا در بعضی سایتها نمی توانیم وارد بشویم ( به خاطر یک دلیل مقطعی ) و تنها ابزار در دسترس ما ایمیلمان است.شاید کمی عجیب باشد بدانید در دنیای سرویس های جور واجور استفاده از ایمیل هم به خدمت شما در آمده است تا بتوانید کارهایتان را به راحتی انجام دهید.
1. Pdf@koolwire.com

اگر به این یک ایمیل بزنید و به آن یک فایل مثل یک عکس یا یک پرونده آفیس را الصاق کنید این ایمیل به شما یک نسخهPDF آن را میل می کند، به همین راحتی.

۲. photos@flickr.com
فلیکر برای شما یک آدرس در اینجا تهیه کرده است که اگر از طریق آن عکسی را ( از طریق الصاق کردن ) بفرستید آن وقت عکس شما در فلیکر آپلود می شود، موضوع نامه تیتر و بدنه نامه توضیحات عکس را تشکیل خواهند داد.

۳. prod@writely.com
این آدرس ایمیل برای گوگل داک است و شما می توانید مطالب خود را از طریق این سامانه برای گوگل داک بفرستید.

۴. wsmith@wordsmith.org
شما می توانید از طریق این آدرس ایمیل متن خودتان را ترجمه کنید.
یعنی کلمه شما از نظر معنی برای شما باز می شود.
ساده ترین راه برای فهمیدن ترجمه انگلیسی به انگلیسی یک لغت.
فقط یادتان باشد در عنوان بنویسید define myword و در متن نامه هم که عبارتتون رو بنویسید.

۵. go@blogger.com
اگر از داشبوردتون گزینه ارسال بوسیله ایمیل را علامت بزنید می توانید از طریق این آدرس ایمیل به بلاگرتون مطلب بفرستید.

۶. pdf2txt@adobe.com
یک هدیه بسیار زیبا.
PDF تان را به ایمیل سنجاق کنید و آن را برای سایت آدوبی بفرستید.
نسخه متنی فایل شما آماده است.
این هم یک راه حل آلترناتیو برای زمانی که یک PDF خوان دم دست نیست!

۷. www@web2mail.com
و این هم یک ایمیل واقعا به دردبخور! سایت اجرا نمی شود؟ آدرس بدهید.
یک کپی تحویل بگیرید. امتحان کنید!
 

بدون هیچ صحبت اضافه و مقدمه یه سری کلیدهای میانبری رو معرفی میکنم که بسیار میتونن مفید باشن بخصوص برای زمانی که ماوسی وجود نداره یا دسترسی به اون سخته.

 

Shotdown : Winkey+U+U

Restart : Winkey+U+R

Stan By : Winkey+U+S

Hibernate : Winkey+U+H

Log Off : Winkey+L+L

Switch User : Winkey+L+S

 

قبل از بیان متن پست خدمت شما عرض کنم که این مطلب در حقیقت بخشی از یکی از مقالاتی بود که این ترم روشون کار کردم و البته مورد قبول قرار نگرفت.

 

امیدوارم برای شما جالب باشه.

 

 

خیلی ممنونم از همه ی دوستانی که خصوصی و غیر خصوصی کامنت میزارنو لطفشون شامل حالم میشه.

 

راستش تو این پستم میخام یه مجموعه بی نظیرو به شما معرفی کنم که ویژه نامه ویندوز 7 اسمشه توضیح بیشتری نمیدم چون همه چیش واضحه، حجم این مجموعه 22 مگابایته که اگه خواستید حتما" دانلودش کنید

امیدوارم مجموعه ی به درد بخوری براتون باشه.


 

اینم لینکش:

http://www.rasekhoon.net/article/show-60978.aspx

 

این روزها استفاده از فلش مموری ها و کول دیسک ها بسیار فراگیر شده، از طرفی دیگر ویروس ها و کرم های زیادی نیز در کمین فلش مموری ها نشسته اند.

اکثر این کرم ها به محض اتصال فلش به یو اس بی منتقل می شوند و یک فایل اتوران(AutoRun) در ریشه درایو ایجاد می کنند و باعث گسترش خود می شوند. بسیاری از آن ها توسط یک آنتی ویروس به روز شناسایی و حذف می گردند و بسیاری هم که جدید هستند به انتشار خود ادامه می دهند. اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. در ادامه روشی جدید را به شما آموزش می دهیم که از ویروسی شدن فلش خود به طور کامل جلوگیری کنید و با خیال راحت به هر کامپیوتری که می خواهید فلش خود را متصل کنید.

روش اول

در این روش می خواهیم مقدار فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی یا Dummy پر کنیم تا هیچ فایلی نتواند درون فلش ذخیره و ایجاد شود. البته این روش زمانی کارآمد است که شما می خواهیداز اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نمایید و نیازی به فضای خالی آن ندارید.

قبل از انجام این کار نیاز به دانستن میزان فضای خالی موجود در فلش داریم. برای این کار بر روی درایو فلش راست کلیک کنید و گزینه Properties را برگزینید. در پنجره باز شده میزان دقیق فضای خالی را یاداشت کنید.

حال در قسمت run فرمان Cmd را تایپ کنید. در این قسمت ما می خواهیم توسط فرمان Fsutil یک فایل با حجم دلخواه ایجاد کنیم بدین منظور فرمان زیر را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید.

fsutil file createnew F:\IamDummy 1300594688

شما باید بجای عدد مذکور میزان فضای خالی در فلش مموری خود و به جای درایو F، درایوی را که معرف فلش مموری تان است وارد نمایید و منتظر شوید تا فایلی با نام Iamdummy با حجم مورد نظر ساخته شود. انتخاب این نام دلخواه بوده و می توانید یک نام دیگر را برگزینید.

حال اگر دوباره میزان فضای خالی در فلش خود را مشاهده کنید خواهید دید که عدد صفر نمایش داده می شود این بدین معنی است که حتی 1 بیت هم فضای خالی در فلش شما موجود نیست !

حال درون فلش خود یک فایل txt جدید ایجاد کنید و متنی را به اندازه 1 کاراکتر درون آن تایپ کنید و آن را ذخیره کنید خواهید دید که با پیغام کمبود فضا مواجه می شوید.

زمانی که خطر مواجه با ویروس ها برطرف شد، می توانید فایل ساخته شده(Iamdummy یا هر نام دیگر) را از حافظه فلش پاک نمایید.

توجه: اگر در باز کردن درایو فلش مموری به مشکل برخوردید، روی درایو راست کلیک کرده  گزینه Explore را انتخاب نمایید.

روش دوم


برنامه ThumbScrew را دانلود کنید و در فلش ذخیره نمایید. اگر فلش خود را به سیستمی متصل کرده اید که احتمال آلودگی آن بالاست و شما نگران ویروسی شدن فلش خود هستید. برنامه را اجرا کرده و با راست کلیک روی آیکون آن، فلش خود را فقط قابل خوانش( Read Only) کنید. 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز

در اين روشي هيچ رد پایی از شما نخواهد بود همچنین دراين سرويس به محض اينكه ايميل شما را گيرنده‌ي آن باز كرده و بخواند، پيغامي براي آگاهي شما مي‌فرستد. اين پيغام حاوي اطلاعات ديگري مانند IP گيرنده‌ي ايميل و

تعداد دقيق دفعاتي كه او متن ايميل شما را باز كرده و خوانده است و همچنین ساعت و تاریخ باز شدن ایمیل نيز مي‌باشد

برای این کار

الف-ابتدا وارد این سایت شوید:http://www.spypig.com

ب:در ستون سمت راست مشخصات را طبق شكل زير پر كنيد

-آدرس خود را در اينجا وارد كنيد(پيغام باز شدن ايميل ارسال شده شما به اين ايميلتان ارسال ميشود)

۲-عنوان پيغام دريافتي مبني بر باز شدن ايميل را اينجا وارد كنيد

۳-اينجا يكي از اشكال را انتخاب كنيد(پيشنهاد مي‌شود تصوير خالي سفيد را انتخاب كنيد تا گيرنده ايميل شما، شك نكند)

۴-حداكثر تعداد پيام‌هاي دريافتي را مشخص كنيد (يعني حداكثر چند دفعه مي‌خواهيد وقتي كه ايميل شما را گيرنده‌ي آن باز كرد براي شما پيغام فرستاده شود)

۵-اين دكمه(Click to Activate My SpyPig ) را بزنيد

۶-بعد از كليك كردن، كمي صبر كنيد تا  اين قسمت يعني شماره‌انداز شروع به شمارش معكوس كند

۷-قبل از رسيدن آن به صفر، اين تصوير را كپي و در صفحه متن ايميل خود (كه در پنجره‌اي ديگر در حال نوشتن آن هستيد) پست كنيد. 

تمام شد. حالا به محض باز شدن ايميل توسط گيرنده، پيغامي براي شما فرستاده مي‌شود و مي‌گويد كه چند بار ايميل مربوطه باز شده است و IP گيرنده چه بوده است. دفعه بعد كه بخواهيد از اين سرويس استفاده بكنيد هم باز بايد همين قدم‌ها را تكرار كنيد.


 

 باشه؟


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
7
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز


 

در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید که در صورت کلیک بر روی منوی Start، بر خلاف ویندوز XP اثری از Run نمی‏بنید. که این مشکل در ابتدای کار با ویندوز۷ به سراغ خودمم اومده بود
Run ابزاری است که در ویندوز XP امکان تایپ دستورات خاصی را برای دسترسی به قسمت‏های مختلف ویندوز برای ما مهیا می‏کند. در ویندوز ویستا و 7 نیز Run وجود دارد، تنها به طور پیش‏فرض در منوی Start وجود ندارد. با استفاده از این ترفند می‏توانید Run را در منوی Start ویندوز ویستا و 7 بازیابی کنید.

برای این کار:
ابتدا بر روی منوی Start راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.
در پنجره باز شده به تب Start Menu بروید و بر روی دکمه Customize کلیک کنید.
سپس در پنجره Customize Start Menu، گزینه Run Command را بیاید و تیک آن را بزنید.
اکنون کلیه پنجره‏های باز را OK کنید و بر روی منوی Start کلیک کنید تا Run را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است شما می‏توانید از کلیدهای ترکیبی Win+R نیز برای دسترسی به Run استفاده کنید. همچنین نوار جستجوی موجود در منوی Start ویندوز ویستا و 7 نیز کارایی مشابه Run را دارد.

|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز

 
 تا چند ماه دیگه مانیتورهای مولتی تاچ به بازار خواهند آمد.یک کمپانی به نام ۳M در حال تست کردن مانیتورهای ۲۲ اینچی Multi-Touch هست.

 

iPhone و Android گوشی های تاچ اسکرین هستند و حتی آی پد فقط ۲ انگشت رو بطور همزمان روی صفحه اش تشخصی می دهد اما مانیتورهای تست شده ی ۳M تا ۲۰ انگشت را روی صفحه خودشون در زمان ۶ میلی ثانیه پاسخ گو هستند ! (وای این ینی چی؟؟؟؟)

 

 

در عکس زیر شما میتونید ۶ دست از ۳ کاربر مختلف رو ببینید که با انگشتانشون یک عکس رو جابجا می کنن.و در تصویر بعدی این کاربران در حال کشیدن یک نقاشی در MS paint به صورت همزمان هستند.

 

 

ویندوز ۷ و Ubuntu دارای درایورهای Multi-Touch هستند و استفاده کردن از این سیستم عامل ها روی مانیتورهای Multi-Touch مشکلی نخواهد داشت .

 

نظر شما در مورد مانیتورهای Multi-Touch چیست؟ آیا با وجود این مانیتورها بازم نیازی به کیبورد یا موس پیدا میکنیم؟



|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
باتشکرازتمامی دوستانی که بانظرات خوددرنحوه ی بهتراداره شدن وبلاگ مارایاری میدهند