یادبگیریددرست زندگی کنیدتالذت های واقعی راببینید
تاریخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز

نرم افزار فلش و كارهای خلق شده با آن همیشه جذاب بوده و كمتر كسی پیدا می شود كه دوست نداشته باشد با این نرم افزار كارهای جالبی را خلق كند. فرمت فلش خاص برنامه فلش است اما تا به امروز نرم افزارهای زیادی در بازار ارائه شده اند كه با محیطی ساده تر و قابلیتهای ساده و آماده كاربران را در تهیه فایلهای فلش یاری می كنند. ساخت بنرهای تبلیغاتی،آلبوم های تصاویر و غیره . نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker از آن دسته نرم افزارهایی است كه به شما كمك می كند تا فایلهای فلش و آلبوم های زیبا از تصاویرتان در قالب فلش تهیه كنید.تا به امروز بیش از 1.200.000 كاربر در سرتا سر جهان از این نرم افزار استفاده می كنند و تصاویر خودشان را بصورت اسلاید جهت انتشار در وب سایتها و وبلاگهای خودشان به كار می برند. همچنین شما می توانید از این نرم افزار جهت تهیه سی دی هدیه و آلبوم های وب برای اشتراك گذاشتن بین دیگر كاربران استفاده كنید.

افزودن عكس و موسیقی
Photo Flash Maker از فرمتهای JPG, TIFF, BMP و PNG برای تصاویر پشتیبانی می كند. همچنین شما می توانید فایل موسیقی با فرمت MP3 را به پس زمینه كارتان اضافه كنید. همچنین استفاده از فرمت WMA و آهنگهای صوتی تكه شده نیز برای شما مجاز است.

انتخاب الگوی فلش
یكی از قابلیتها و توانائیهای این نرم افزار داشتن یك مجموعه بسیار جامع و كامل از قالبها و الگوهای آماده است كه هر كاربری را با سلیقه های مختلف راضی خواهد كرد. تنها با یك كلیك می توانید الگوی مورد نظر خودتان را انتخاب كنید. این مجموعه از قالبها شامل قالبهای ساده،3 بعدی،قالبهای حرفه ای،سیستم نمایش خودكار، چرخ و فلك و غیره می باشد.

صدور كار به صورت نمایش اسلایدی فلش
در نمایش تصاویر به صورت اسلاید شما هم می توانید بصورت فایل SWF آن را صادر كنید و یا به صورت فایل XML كه باعث می شود شما مدیریت و پویائی بیشتری بر روی كارتان داشته باشید. سندهای XML به شما كمك می كند تا كنترل بیشتری بر شخصی سازی فلش خود داشته باشید. در سفارشی سازی دینامیك علاوه بر كنترل XML الگوهای پیشرفته بسیاری ارائه شده كه شما می توانید كارتان را بر اساس مشخصات وبسایتتان تنظیم كنید و تنظیماتی از قبیل اندازه،عرض،ارتفاع،رنگ،رنگ پس زمینه را انجام دهید.

به اشتراك گذاشتن
زمانی كه اسلایدهای فلش شما ایجاد شد شما می توانید آنها را بر روی سیستم خود ذخیره كنید و یا در سایت خودتان و یا سایتهای مورد نظرتان انتشار د هید و با كدهای ساده HTML آنها را به نم
ایش درآورید. همچنین شما می توانید آنها را به عنوان سی دی هدیه از برنامه جهت رایت بر روی سی دی استخراج كنید كه در اینصورت پس از كپی بر روی سی دی در زمان استفاده از سی دی به صورت اتوماتیك این آلبوم اجرا میشود.

قابلیتهای كلیدی نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker v5.23 :
- ایجاد گالری های تصاویر پویا
- ساخت بنرهای متحرك فلش
- ایجاد سی دی و دی وی دی های هدیه
- ایجاد گالری فلش
- ایجاد آلبوم جهت استفاده در وب

- ایجاد گالری تصاویر 3 بعدی
- دارای قالبهای پیشرفته فلش
- امكان به اشتراك گذاری آنلاین                         
- امكان اضافه كردن موسیقی به كارها
- امكان اضافه كردن لینك
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز

صورتی که در سایت Facebook عضو هستید و با ویژگی‏ها و قابلیت‏های مختلف آن آشنایی دارید حتماً می‏دانید که یکی از قابلیت‏های فیس‏بوک امکان چت کردن با دوستان است. یعنی در صورتی که فردی را در فیس‏بوک به عنوان دوست به لیست دوستان خود اضافه کنید، می‏توانید هر زمان که هر دو آنلاین بودید به طور مستقیم و در همان محیط فیس‏بوک با یکدیگر گفتگو یا چت کنید. اما ویژگی خاصی که قابلیت چت فیس‏بوک دارد این است که امکان حضور نامرئی یا به اصطلاح Invisible در آن وجود ندارد. شما می‏توانید چت را با انتخاب گزینه Go Offline خاموش کنید. درست است که با این کار آنلاین بودن خود را از دید دوستان‏تان پنهان کرده‏اید، اما دیگر خودتان هم امکان مشاهده این که چه کسی از دوستان شما آنلاین است را ندارید. یعنی کاملاً ویژگی چت را غیرفعال کرده‏اید. اما هم اکنون قصد داریم یک ترفند جالب را برای شما بازگو کنیم که با بهره‏گیری از آن، در حین اینکه آفلاین هستید می‏توانید آنلاین بودن دوستان‏تان را چک کنید، بدون این که نیاز باشد از حالت آفلاین خارج شوید.

 

 

 

برای این کار:

 

ابتدا در سایت فیس‏بوک با نام کاربری خود وارد شوید.

 

اکنون در نوار پایین صفحه، بر روی Chat و سپس Options کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Go Offline کلیک کنید تا وضعیت شما بر روی آفلاین قرار گیرد. خواهید دید که  در این حالت چت خاموش شده است و امکان این که مشاهده کنید کدام یک از دوستان‏تان آنلاین هستند وجود ندارد، مگر اینکه چت را مجدداً روشن کنید.

 

اما برای این که در حین خاموش بودن چت به وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن دوستان‏تان پی ببرید بایستی وارد یکی از اپلیکیشن‏های سایت فیس‏بوک که در اصل یک بازی است بشوید. این بازی (Backgammon (Tavla نام دارد. برای ورود به آن می‏توانید نام آن را در قسمت Search وارد کنید و با جستجو و نمایش نتیجه وارد آن شوید.

 

پس از ورود به صفحه اصلی این بازی، بر روی دکمه Go to Application کلیک کنید.

 

در صفحه بعد، ابتدا اندکی صبر کنید تا بازی Load شود. سپس  در قسمت راست صفحه جایی که عبارت Lobby درج شده است با کلیک بر روی نام اتاق (Room) وارد یکی از اتاق‏های خالی بازی شوید. مهم نیست کدام اتاق، تنها دقت کنید عبارت (Full) در مقابل نام آن درج نشده باشد. در صورتی که هیچ یک از اتاق ها خالی نیست و امکان ورود به آنها وجود ندارد اندکی صبر کنید و مجدد صفحه را رفرش کنید تا اتاقی خالی شود.

 

پس از کلیک بر روی نام اتاق و ورود به صفحه بعد، از نوار بالایی بازی بر روی سومین گزینه یعنی Play with your friends کلیک کنید.

در این صفحه نام کلیه دوستان شما که هم اکنون در سایت فیس بوک آنلاین هستند را مشاهده خواهید کرد، در عین حالی که چت نیز خاموش است!



|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز

قصد داریم تا ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون نصب نرم افزار یاهو مسنجر بتوانید به راحتی به ID خود در یاهو لوگین شوید و به چت کردن با دوستان خود بپردازید. در صورتی که در محل کار شما امکان استفاده از این برنامه نیست و یا یاهو مسنجر بر روی سیستم شما به خوبی اجرا نمیشود این ترفند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین میتوانید با این ترفند به MSN Messenger و AOL Messenger خود هم لوگین شوید ، بدون نصب این دو نرم افزار!
بدین منظور میتوانید از سایت های مختص اینکار استفاده کنید:
http://webmessenger.yahoo.com
http://www.meebo.com
http://www.ebuddy.com
http://www.iloveim.com
http://www.juslol.com
http://www.imhaha.com
http://www.koolim.com

با استفاده از سایت های فوق شما از یک محیط شبیه سازی شده به یاهومسنجر در مرورگر بهره مند خواهید شد.
از نظر امنیتی  نیز این سایتها، سایتهای مطمئنی هستند.
در اکثر این سایتها، علاوه بر یاهو به مسنجرهای دیگر نیز میتوانید لوگین کنید. البته سایت اول، مسنجر آنلاین خود سایت یاهو است.
با استفاده همزمان از چندین نوع از این سایتها، میتوانید با چند آی دی نیز لوگین کنید.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز

ر در فیس بوك اكانت داشته باشید با وارد كردن ادرس سایت فیس بوك، به صفحه شخصی خود ( و نه پروفایل خود) هربار وارد می‌شوید.در قسمت وسط news feed شما قرار گرفته.این قسمت بیانگر آن است كه دوستان شما در مدتی كه شما در فیس بوك نبودید چه كارهایی كرده‌‌اند.
اگر شما هم مثل من تعداد افراد زیادی را در فیس بوك ادد كرده باشید، پیگیری تك‌تك كارهای همه این افراد نه ممكن است و نه مطلوب . این دقیقا همان فكری است كه اكثر افراد می‌كنند، وقتی كه از من می‌پرسند، چگونه و با چه هدفی این همه افراد را به لیست دوستان خود اضافه كرده‌اید؟ اصلا وقت می‌كنید آنها را پیگیری كنید یا صرفا برای پز دادن و افزایش تعداد دوستان خود، بدون در نظر گرفتن هیچ چیز، هركسی را به لیست دوستان اضافه می‌كنید؟
جواب این است: خیر. هركسی را اضافه نمی‌كنم و اصلا لزومی هم نمی‌بینم كه تمام فعالیتهای همه افراد را دنبال كنم.بلكه اگر اندكی شما با ترفندهای فیس بوك آشنا باشید می‌توانید در كمترین زمان ممكن، بیشترین فعالیت ِ مفید ِ افراد متعدد را اسكن كنید. چگونه؟
1- مهمترین قسمت استفاده از گزینه preferences می‌باشد كه در بالای news feed شما وجود دارد با كلیك بر روی آن به صفحه‌ای ارجاع می‌دهد شما را كه می‌توانید گزینه‌های مختلفش را تنظیم كنید: groups- photos -freinds و… هركدام از این فعالیتها كه برایتان مهمتر است دكمه آن را بالا بكشید و هركدام كه كمتر جذابیت دارد را پایین بكشید.مثلا: من شخصا خیلی علاقه دارم كه نوشته‌های دوستانم در فیس بوك را مطالعه كنم پس notes را در بالاترین قسمت می‌گذارم.اما از طرف دیگر چندان از پیگیری wall post های دیگران خشنود نیستم، چون احساس می‌كنم اكثر آنها موضوعاتی شخصی است كه بین دو نفر جریان دارد كه برای من جذابیتی ندارد.پس دكمه مربوط به wall post را پایین می‌كشم.حالا چه اتفاقی می‌افتد؟
فیس بوك زین پس سعی می‌كند اكثر notes نوشته شده توسط دوستانم را در news feed من ایندكس كند.از طرف دیگر نوشته‌های wall post آنها را در news feed كمتر نمایش می‌دهد. این می‌شود اولین مرحله از شخصی سازی costumized كردن news feed.
2- اما امشب فیس بوك گزینه دوم را هم اضافه كرد: در تمام مدخل‌هایی كه در news feed شما ایندكس می شود یك علامت انگشت شست گذاشته است.اگر آن فید برایتان جذابیت داشت انگشت شست را كلیك كنید. اگر فیدی بود كه تمایل داشتید در دفعات بعدی اصلا ظاهر نشود بر روی علامت ضربدر كلیك كنید. این می‌شود مرحله دوم شخصی سازی!
كم‌كم فیس بوك فرا می گیرد كه شما دقیقا به چه فعالیتهایی از فعالیتهای مختلف و متنوع دوستان خود علاقه دارید. بدین صورت شما بهترین و مفیدترین كارهای دوستان خود را پیگیری و رصد می‌كنید.
لازم است بر زوكربرگ بزرگ درود بفرستم؟!‌


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نحوه فعال کردن سرویس GPRS سیم کارت های ایرانسل را در پی سی ترفند مطرح کردیم که همان طور که انتظار میرفت بسیار مورد استقبال واقع شد. اما در ترفند قصد داریم نحوه اتصال بی سیم موبایل و کامپیوتر به اینترنت از طریق سرویس GPRS ایرانسل را بیان کنیم. در نگاه اول شاید این کار خیلی به صرفه نباشد ولی برای دارندگان لب تاپ به دلیل اتصال به اینترنت در هر نقطه ایران بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت همچنین برای سیستم های خانگی در موارد خاص خیلی کمک خواهد کرد ، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 
همان طور که در بالا اشاره شد قسمت اول این ترفند در پست های قبلی مطرح شده بود اما به خاطر کامل شدن ترفند دوباره نحوه فعال سازی این سرویس را بیان می کنیم و سپس به سراغ ترفند اصلی می رویم. پس اگر سرویس GPRS گوشی شما فعال است به قسمت دوم ترفند بروید.

طریقه اتصال موبایل به سرویس Gprs

برای این کار ابتدا باید ببینید که گوشی شما امکان اتصال به اینترنت رو داره یا نه؟

برای این کار به قسمت گوشیهای با قابلیت GPRS سایت ایرانسل به این آدرس برید و مشخصات گوشی خود را چک کنید ، در صورتی که اسم گوشی شما در بین اسامی گوشی هایی بود که اینترنت رو پشتیبانی می کنند ، باید برای ادامه کار یک sms به ساختار دستوری زیر به شماره ۲۲۲۵ ارسال کنید:

S sherkat model

برای نمونه برای K750 می توانید پیام زیر را ارسال کنید:

S SonyEricsson k750i

همان طور که می بینید بعد از S نام شرکت و بعد مدل گوشی را ذکر کردیم.

پس از ارسال پیام به شماره ۲۲۲۵ پیغامی مبنی بر نصب تنظیمات Gprs برای شما ظاهر میشود که در صورت تایید آن تنظیمات اعمال شده و از این به بعد به راحتی می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

طریقه اتصال لب تاب و کامپیوتر به سرویس Gprs

 

1- بعد از اتصال موبایل به كامپیوتر و معرفی تمام درایوهای موبایل برنامه Sony Ericsson PC Suite را كه داخل سی دی موبایل است را نصب كنید.(البته گوشیهای نوكیا و دیگر گوشی ها هم برنامه PC Suite را دارند)

 

2- سپس برنامه Sony Ericsson PC Suite را از داخل برنامه های نصب شده بروی سیستم از استارت ویندوز پیدا كرده و گزینه Mobile Networking Wizard را انتخاب كنید

 

3- سپس روی گزینه New Connection یا Creat New Connection كلیك كنید.

4- در این قسمت دو گزینه وجود دارد  که برای استفاده از امكانات GPRS ایرانسل گزینه اول به نام Packet Switched Data را انتخاب میكنیم و Next میکنیم.

 

5- در این قسمت باید مودم گوشی خود را انتخاب کنید که گوشی ما در اینجا از مدل K750 استفاده میكنم. (اگر قبلا گوشی را به كامپیوتر معرفی نكرده باشید نام مدل و مودم آن نشان داده نخواهد شد پس برای نصب درایور میتوانید با انتخاب گزینه Install modem درایو مودم گوشی را نصب كنید)

 

6- در قسمت Connetion name نام P30tarfand یا هر نام دلخواهی را که می خواهید برای نام کانکتشن خود انتخاب میکنید.

 

7- همانطور که در بالا گفتیم ایرانسل با فرستادن پیامک اتوماتیك تنظیمات گوشی شما را برای برقراری Gprs را انجام داده و لازم نیست در اینجا ما از تنظیمات دستی استفاده كنیم پس در این قسمت گزینه Use settings from an exiting را انتخاب میكنیم.

 

8- در این قسمت سیستم نام APN . كه حتما باید نام mtnirancell باشد را سرچ میكند.

 

9- در آخر به جای شماره تلفن این کد را وارد کنید #۸***۹۹* و قسمت User Name و password را خالی بگذارید.

حالا همه چیز آماده است اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید الان می تونید به صورت بی سیم کامپیوتر و لب تاپ خودتون رو به اینترنت متصل کنید!


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز



ياهو روز جمعه برنامه اي را عرضه کرد که به اعضاي فيس بوک اين امکان را ميدهد تا موقعيت جغرافيايي خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، اين برنامه که Friends on Fire ناميده ميشود، از تکنولوژي Fire Eagle ياهو جهت تعيين موقعيت افراد استفاده ميکند.
سرويس هاي آنلاين "تعيين موقعيت" به علت پيشرفتهاي شبکه هاي اجتماعي روز به روز معروف تر ميشوند.
ماه گذشته گوگل سرويس Latitude خود را ارائه کرد که به کاربران نقشه گوگل و صفحات اختصاصي iGoogle اجازه ميدهد تا موقعيت خود را با آشنايان به اشتراک بگذارند و با آنها از طريق اي ميل،IM ، پيام متني و تماس صوتي ارتباط برقرار کنند.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز



متخصصان امنيتي بار ديگر يك مشكل امنيتي حاد را در سايت فيس بوك شناسايي كرده اند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از فارس، هكرها اين بار با استفاده از سرويس ايميل سايت فيس بوك قصد دارند اطلاعات لاگين كاربران را به سرقت ببرند.

موسسه M86 Security كه اولين بار اين حفره را شناسايي كرده مي گويد هكرها براي فريب كاربران پيام هايي را به حساب ايميل آنها در سايت فيس بوك ارسال مي كنند. در اين پيام ها به كاربران توصيه شده تا حساب ايميل خود در فيس بوك را قبل از آنكه ديگران آنها را فعال كنند، فعال نمايند.

به همين منظور لينكي نيز در ايميل ها گنجانده شده و از كاربران خواسته شده تا بر روي آنها كليك كنند. اما در صورت اين كار كدهاي مخربي براي سرقت اطلاعات كاربر بر روي رايانه وي بارگذاري مي شود.
البته ارسال كنندگان ايميل مدعي هستند كه لينك آنها حاوي يك برنامه تحت وب است.

به محض كليك كردن بر روي اين لينك اطلاعات كاربر براي هكرها و كلاهبرداران آنلاين ارسال مي شود. متخصصان به كاربران هشدار داده اند براي درامان ماندن از اين حملات به بخش تنظيمات كاربري فيس بوك مراجعه كرده و گزينه اي را فعال كنند كه در صورت تلاش براي دسترسي به اطلاعات كاربري آنها هشدارهاي لازم را ارائه مي كند.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز



يک زن آمريکايي در ايالت فلوريداي آمريکا اعتراف کرد: در زماني که در حال بازي در فيس بوک بودم از گريه هاي پسرم کلافه شدم و وي را بشدت تکان دادم که اين مسئله باعث مرگ وي شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از مهر، "الکساندرا توبياس" 22 ساله که تازه مادر شده در ژانويه گذشته به اتهام قتل کودکش گناهکار شناخته شد. دادگاه فدرال آمريکا حکم زندان ابد را براي وي صادر کرده که مقرر است در ماه دسامبر آتي تاييد شود.

الکساندرا توبياس اعتراف کرده که به هنگام بازي "فارم ويل" (FarmVille) از طريق سايت فيس بوک بوده، که کودکش نيز همزمان گريه مي کرده است. در همين حال مادر آمريکايي از گريه کردن کودکش ناراحت شده و وي را بشدت تکان مي دهد.

توبياس تاکيد مي کند: پس از اينکه يک بار بشدت فرزندم را تکان دادم يک نخ سيگار کشيدم و دوباره او را تکان دادم که فکر مي کنم سر پسرم در آن لحظات به جايي برخورد کرد. در نهايت اين کودک در پي همين تکانهاي شديد جان خود را از دست مي دهد.

بنابراين گزارش، بازي هاي شرکت زينگا (ZYNGA) که فارم ويل يکي از آنهاست ماهانه 230 ميليون کاربر از سوي فيس بوک دارد. اين شرکت بازي هاي رايانه اي توسعه بخش بازي هاي فيس بوک را در اختيار دارد که شامل بازي هاي فارم ويل، مافيا، تريگر و چند بازي ديگر مي شود.

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز


از اول اگوست سال ميلادي جاري کاربران سزويس فيس بوک ديگر نخواهند توانست به دوستان آنلاينشان هداياي مجازي بدهند، زيرا اين شبکه اجتماعي در حال بستن و غير فعال کردن سرويس Gift Shop خود است.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از CIOL، فيس بوک در بلاگ رسمي خود نوشت از آنجايي که سايت اجتماعي اورکات به عنوان تهديدي براي آن محسوب مي شود بيشتر به جاي تقويت ساير سرويس هاي ديگر به بهبود سايت اصلي متمرکز است.

Jared Morgenstern مدير بخش محصولات بازيها و اعتبارات فيس بوک در بلاگ رسمي اين شرکت نوشت؛ بستن سرويس Gift Shop ممکن است ميليون ها نفر را که به هديه دادن به شيوه آنلاين علاقمند هستند را نوميد کند اما پس تفکر دقيق و بررسي جنبه هاي مختلف به اين نتيجه رسيديم که فعلا تمرکز بر توسعه و گسترش اصلي سايت در اولويت امور قرار دارد.

 


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

آخرین مطالب

/
باتشکرازتمامی دوستانی که بانظرات خوددرنحوه ی بهتراداره شدن وبلاگ مارایاری میدهند