چند نکته در مرد مسنجر ياهو
یادبگیریددرست زندگی کنیدتالذت های واقعی راببینید
تاریخ : سه شنبه 23 فروردين 1390
نویسنده : بهروز

چند نکته در مرد مسنجر ياهو:

 

1-  آنلاين ماندن يک آيدي براي هميشه:

بااينکار شما حتي اگر در اينترنت هم نباشيد در ليست دوستانتان به شکل آنلاين هستيد.براي اين کار از منوي Login  گزينه preference رو انتخاب ميکنيد ميکنيد و از صفحه باز شده جلوي گزينه Firewall with no proxies رو انتخاب ميکنيد.

---------------------------------

2- يه چيزه خيلي باحال براي آي دي هايي که چند پروفايل دارند:

الان ديگه مد شده همه باساختن چند پروفايل مجزا به صورت چند آي دي آنلاين ميشوند و در يک زمان يک بار با آي دي پسر ويک بار با آي دي دختر چت ميکنن يا اينکه داخل روم ها ميشوند و مردم رو سرکار ميگذارند.من ميخوام يک روش بگم که اگر مثلا با دوستتون که دختره يا پسره دارين چت ميکنيد يه نفر pm داد پسر يا دختر بود براي اينکه بفهميد نکنه دوستتون باشه که داره باشما چت ميکنه(مثلا جوابشو ميديد بعد دوستتون ميگه با چند نفر داري ميچتي بعد تو سرخ ميشي) ببينيد در همون لحظه که  pmداد بالاي صفحه رو نگاه کنيد(سعي کنيد هر وقت با کسي حرف ميزنيد سريعا add کنيد) بعد بين آي دي خودتون و اون اگر يک خطه فاصله بود بودنيد غريبه است مثلا :

!!! ID 1 !!! - !!! ID 2 !!!    اگر هم دوخط فاصله بود مثل :

!!! ID 1 !!! --   !!! ID 2 !!! بدونيد که خودشه به علاوه از مطلب بالا هم ميشه فهميد کسي که باهاتون حرف ميزنه شما رو add کرده نه . اينم يه روش باحال براي کسايي که فکر ميکنن زرنگن.

-----------------------

 

3-  Add کردن بدون اجازه و بدون نرم افزار:

 

ابتدا يک پروفايل بسازيد.بعدش در قسمت My yahoo با همون پروفايل طرف روAdd کنيد.و وقتي اين کار رو کنيد که طرف آفلاين است.بعد تا وقتي که طرف AcceptياDeny رو نزده بايد اين کار رو بکنيد.بريد پروفايلي که ساختيد Delete کنيد.

-----------------------------------------------

4- رمز کدهای ياهو :

اگر ديده باشين بعضي هل درچت يه سرس شکلکهاي گوناگون ميفرستن اين براي اينکه ياهومسنجر براي ارسال اطالاعات از کدهاي htmlاستفاده ميکنه .شما  در پنجره ايي که دارين با کسي چت ميکنيد.اين کد رو وارد کنيد:

Your message

که به جاي Your message يه حرف يا يه اسمس رو تايپ کنيد بعد اونو  Sendکنيدو ميبينيد که به يه شکلک در آمده . راه دوم هم داره اون هم اینه که اول تموم متن خودتونو بنويسيد و بعد تمام اونهارو با موشواره Select کنيدو بعد از ميان فونتها Webdings رو انتخاب کنيد.

------------------------------

5- ليست آخرين کانکتهاي شما:

براي اين کار به شاخه زير برويد:

 

:\Program Files\Yahoo!\Messenger\

 

و بعد فايل   Ypager.txt   رو تو نرم افزار Note pad باز کنيد.

------------------------

 

6- حرفهايي که در چت بهم زديد ببينيد :

 

خوب اگه دوست شما با  IDشما کانکت شده باشه يا اينکه شما  Usernameو  Passwordآي دي کسي رو در آورده باشين ميتونيد ببينيد اون با چه کسايي چت کرده و چه چيزهايي گفته و يا اينکه با کسي چت ميکردين بعد پنجره  Pmرو بستين و يه چيزي يا شماره ايي تو پنجره قبلي به شما داده بوده شما ميتونيد اونو ببينيد براي اين کار ابتدا :

بريد پنجره ي PM رو باز کنيد و از منوي بالا View رو باز کنيد و گزينه آخر يعني  Archive Message رو انتخاب کنيد و بعد از منوي سمت راست هر  IDکه خواستين پيدا کنيد و در سمت چپ چيزهايي که گفتين پيدا کنيد.

------------------------------------

 7- بدست آوردن پسورديک ID و يا هک کردن يک  : ID

اين کار روشهاي گوناگوني داره من چند تاشو ميگم ولي کلا کاره سختيه و شايد تا چند سال ديگه غير ممکن بشه گفتم شايد !!!

?-روش SQL(يکي از دوستان پرسيده بود) اينم جوابش:اين يکي از ساده ترين حالتهاي روش موسوم به SQL injection است که روشي بسيار قوي است اما در سايتهاي قوي (خيالتان را راحت کنم در کمتر سايتي وگرنه اون سايته انده در پيته) مثل ياهو جواب نميده .خوب طرز کارش چگونه است؟اين طوريه که در جايي که از شما نام کاربري و پسورد ميخواد شما ' or 1=1 -- رو بزنيد البته به خاطر فارسي بودن صفحات کد روبرو را بر عکس ميبينيد خودتون درستش کنيد.پس اين روش رو بيخيالش البته ناگفته نماند بازم امتحانش خالي از لطف نيست . ( قابل توجه آریا که هی میگه بگو چیه ) .

?-رمز را امتحان کنيم(Broute force):حالت اول نياز به تخصص دارد و حتي گاهي غير ممکن است زيرا سيستمها بعد از چند بار امتحان رمز اشتباه از سوي شما ديگر رمزي قبول نمي کنند. مثلا Yahoo شما را مجبور مي کند که کلمه اي که هر بار تغيير مي کند را نيز وارد کنيد. مي توانيد در صفحه ايميل Yahoo چندين بار رمز اشتباه بزنيد تا نتيجه را ببينيد و اگرچه مي توان مشکل بستن IP را با استفاده از Proxy server هاي رايگان تا حدي برطرف کرد، باز هم اين روش بيشتر مناسب سيستمهاي ساده تر است (کاربرد اين روش در صفحاتي که براي کساني که رمز خود را فراموش کرده اند طراحي شده است را فراموش نکنيد! اگر تاريخ تولد وارد شده و کد پستي کسي را بدانيد شايد حدس زدن بقيه اطلاعات عملي باشد!) بنابراين استفاده از نرم افزارهاي امتحان کننده رمز هم براي اين سرورهاي معروف نتيجه اي نخواهد داشت.

?-دزديدن رمز(Trojans):راه ديگر Trojan horse است که اگر تقاضا برايش زياد باشد در مورد آن توضيح جداگانه داده خواهد شد اما از آنجايي که اولا نرم افزارهاي ضد ويروس ممکن است آن را بيابند و ثانيا سيستم عامل ويندوز XP با داشتن يک Firewall به نسبت خوب مي تواند جلوي اکثر اينها را بگيرد، عملا قابل استفاده نخواهد بود مگر روي کساني که يا به کامپيوترشان دسترسي داشته باشيد و يا اطمينان داشته باشيد که از يک سيستم عامل قديمي استفاده مي کند و ضد ويروس ندارد يا زياد آن را به روز نمي کند ( البته یه تراجان خفن هست که غیر قابل شناساییه ولی وقتی میگمش که تابستون شده باشه وشما درخواست کنید) ...

?-خود فرد رمز را به ما بگويد ( هک به روش مهندسی اجتماعی =  Social engineering):

Social Engineering  تاريخي طولاني دارد و معمولا نازيهاي آلمان را از جمله استفاده کنندگان موفق آن مي دانند. اين روش يعني کاري کنيد که خودش به ما رمز را بگويد! من فقط چند روش ممکن را براي شما مي نويسم:

ساختن صفحه اي شبيه صفحه ياهو. به عنوان مثال يک ايميل به شکل کارت پستال برايتان ارسال مي شود که ممکن است به نظر بيايد از طرف دوست نزديکتان آمده است و وقتي روي لينک کارت پستال کليک مي کنيد پيغامي مانند Your session has been expired و Re login مي گيريد اما در صفحه اي بجز Yahoo هستيد! يعني اگر رمزتان را بنويسيد عملا خودتان آن را به فرد نفوذگر هديه کرده ايد. حالت ديگر ساختن صفحاتي است که جلب توجه کند مثل صفحه اي که مي گويد با ياهو قرارداد دارد و مي توانيد با اکانت ياهو خود وارد آن شويد!! به عنوان مثال صفحه اي با عکسهايي مستهجن از دختران ايراني يا ... خيالتان راحت باشد که رمز و اسم ياهو فقط در ياهو کار مي کنند و هرجاي ديگر آن را بزنيد، دو دستي تقديمش کرده ايد! هميشه بايد مواظب باشيد که هرگز در صفحه اي بجز صفحه واقعي خود ياهو اسم و رمز خود را وارد نکنيد. اين روزها مد شده است که بسياري از دوستان با ساختن صفحاتي مشابه ياهو (معمولا save کردن خود صفحه sign in ياهو و سپس تغيير مسير فرمي که بايد رمز را به ميزبان ياهو انتقال دهد به صورتي که رمز شما را به سازنده صفحه ايميل کند يا در يک فايل ذخيره کند. براي اين کار کافي است يک host رايگان بگيرد و فايلهاي خود را روي آن قرار دهد، فقط بايد مواظب باشد که حتماً از Coffee net استفاده کند!) اقدام به دزدي رمز عبور مي کنند. حالا سوال اينجاست که از کجا بفهميم که صفحه اي که داخل آن هستيم واقعا از طرف خود ياهو است يا نه؟ به عنوان يک قاعده کلي، ابتدا F6 و سپس کليد Home را بزنيد. با اين کار شما ابتداي نوار آدرسي را که آدرس صفحه وب را نشان مي دهد مي بينيد. (راه ديگر: کافي است با کليک موش روي نوار آدرس آن را فعال کنيد و با فلش سمت چپ به سراغ اول آن برويد.) اگر آغاز آن به شکل زير نبود، صفحه را ببنديد (پيشنهاد مي شود قبل از بستن صفحه تعداد زيادي کلمات بي معني به عنوان اسم و رمز جهت سرگرم کردن دزد ياد شده وارد فرماييد) و اگر مانند زير بود با خيال راحت اسم و رمز خود را وارد فرماييد:

 http://login.yahoo.com/هر چيزي

البته اگر به جاي کلمه login هر چيز ديگري باشد با دقت به اينکه به .yahoo.com ختم شده باشد، باز هم از صفحات خود ياهو خواهد بود.روش بالا هم قابل نقض شدن است و  100% قابل اطمينان نيست! بهتر است علاوه بر آن، با کليک روي "Secure" منتظر شويد تا عکس يک قفل را در Internet explorer خود ببينيد.

فرد نفوذگر يک ID مانند auto-password-sender@yahoo.com ثبت مي کند و به شما مي گويد که اگر ايميلي به فرم خاص و عجيبي به آن آدرس بفرستيد و در جاهاي خاصي از آن آدرس ايميل خود و رمز عبور خود و در جاي ديگري ايميل کسي که رمز او را مي خواهيد بنويسيد و به آنجا ارسال کنيد تا رمز براي شما ايميل شود.

روش پنجم  حدس زدن با هوش هکری :يکي از روش ها حدس زدن است که بيشتر هکرهاي باهوش از اين روش سود ميبرند و البته نمیگم چون یه جدول خفن داره که یاد گرفتنش مخ میخواد.

البته بگم افراد ناشي در اينترنت کم نيستن مثلا طرف ديروز کامپيوتر خريده امروز رفته تو اينترنت پس راحت ميشه هکش کرد ( = هک یک فرد نه یک سایت ) . اما بياييد سعي کنيم از اينترنت به نحو درست استفاده کنيم.نه اينکه با تجاوز به حريم يکديگر موجب ناراحتي فرد شويم .اگر هم اين کار ها را ادامه دهيم نميتوانيم در مقوله ي وسيع ارتباطات جايي داشته باشيم و همچنان که ميبينيم اين نهضت ادامه دارد.

---------

دوستان اين قسمتا رو هم یه کمی ساده تر نوشتم

 8- اضافه کردن صدا به ياهو مسنجر:

خوب اول بايد آهنگتون Wave باشه.بعد اسم آهنگ خودتونو يه چيز راحت بگذاريد. مثلا Music1   بگذاريد . بعد بريد تو اين شاخه:

 

YourDrive>:\Program Files\Yahoo!\Messenger\Media> 

 

بعد آهنگتو تو اين شاخه کپي کنيد.و بعد بريد تو ياهو مسنجر و با کسي که دارين باهاش چت ميکنيد تايپ کنيد.  و به جاي  Music1  اسم آهنگ خودتون رو بنويسيد.

 

--------------------------------------------------

9- درهنگام چت با صداي تايپ کردن دستي بنويسيد:

براي اين کار در پنجره اي که با کسي چت ميکنيد.از منوي بالا گزينه  formatرو انتخاب کنيد و بعد گزينه آخر رو  Typing by soundرو تيک بزنيد.در ضمن ميتونين با استفاده از منوي Friends گزينه Buzz friends رو بزنيد البته با گرفتن همزمان کليدهاي  Ctrl+Gهم امکان پذير است .

-------------

10- رنگيتر از هميشه در ياهو مسنجر بنويسيم:

براي اينکه هر کارکتر نوشته شما رنگي باشه ابتدا از منوي پايين انتخاب رنگ رو بزنيد بعد وارد گزينه آخر شويد.هر چي رنگ در اون صفه ديديد پاک کنيد .رنگهاي مورد علاقه ي خودتونو انتخاب و با استفاده از اون متن امتحان کنيد و با يک نام Save کنيد.

-------------------------------------

11- حذف تبليغات در ياهو مسنجر :

ابتدا يه عکس کم حجم پيدا کنيد.و اون را بايه نام مثل  tabligh.gifدر درايو خود C بايد  Saveکنيد.

.بعد وارد رجيستري ويندوز شويد. در Runتايپ کنيد Regedit بعد به اين شاخه برويد: HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager\yurl

بعد در سمت راست يک مقدار  Stringبسازيد به نام Conf Adurl  بعد مقدارش رو file:///c://tablighat.gif  بگذاريد

يک مقدار  Stringدوباره بسازيد به نام Chat Adurl  و مقدارش file:///c://tablighat.gif  بگذاريد.بعد ويندوز را Restart کنيد.

----------------------------

12-  عوض کردن رمز عبور در ياهو:

ابتدا وارد سايت ياهو شويد.http://www.yahoo.com  بعد در سمت چپ وارد My yahooميشويم.سپس IDو رمز عبور خود را ميدهيم.بر روي in Sign  کليک ميکنيم. سپس در بالاي صفحه  Account Infoکليک کرده.سپس رمز عبور را داده و Continueرا ميزنيم.سپس در قسمت  Old passwordرمز عبور فعلي رو داده و در قسمت New passwordرمز جديد خودتونو بديد.بعد تغيرات را Saveکنيد و Sign outرو بزنيد.

------------------------------------------------------------------------

13- پيدا کردن IPايميل در ياهو ( شدیدا قابل توجه هکرهای فرد ) :

?-وارد محيط ايميل خود شويد.

?-Mail Options  را انتخاب کنيد.

?-سپس گزينهGeneral Preferences  رو انتخاب کنيد.

?-در اين قسمت تغييرات زيادي ميشود داد از جمله اسم خودتونFrom nameو....

?-در قسمتheaders گزينه Show allرا انتخاب کنيد.و IPايميل ها را تماشا کنيد.

------------------

14- اون هايي که شمارو بوت مي کنن فيلتر کنيد :

با اين کار شما به اين سادگي ها بوت نميشيد.ابتدا به اين شاخه برويد :

 

YourDrive>:\Program Files\Yahoo!\Messenger\filter1.txt>

 

  و اين فايل رو باز کنيد :  filter1.txt   بعد در خطهای روبرو کد روبرو  را وارد کنيد. ,url(,onLoad=,  البته در بعضی سيستم ها بايد يه فاصله زد بعدن کد رو وارد کرد.

 

------------------------

 

15- ميخواهيد بدونيد در روز با چه IDهايي صحبت کردين؟

شما ميتونين بفهمين دوستتون که پاي کامپيوتر شما نشسته با چه IDهايي چت کرده.خوب به شاخه زير برويد

YourDrive>:\Program Files\Yahoo!\Messenger\Profiles\Your ID\Archive\Messages>

که به جاي Your Id  آي دي شما نشون داده ميشه و ميبينيد که با چه  IDهايي چت کردين. اين به درد اون موقع ميخوره يکي شما رو يواشکي بوت کنه و شما بريد حالشو بگيريد.

----------


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
باتشکرازتمامی دوستانی که بانظرات خوددرنحوه ی بهتراداره شدن وبلاگ مارایاری میدهند