یادبگیریددرست زندگی کنیدتالذت های واقعی راببینید
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز

 
 تا چند ماه دیگه مانیتورهای مولتی تاچ به بازار خواهند آمد.یک کمپانی به نام ۳M در حال تست کردن مانیتورهای ۲۲ اینچی Multi-Touch هست.

 

iPhone و Android گوشی های تاچ اسکرین هستند و حتی آی پد فقط ۲ انگشت رو بطور همزمان روی صفحه اش تشخصی می دهد اما مانیتورهای تست شده ی ۳M تا ۲۰ انگشت را روی صفحه خودشون در زمان ۶ میلی ثانیه پاسخ گو هستند ! (وای این ینی چی؟؟؟؟)

 

 

در عکس زیر شما میتونید ۶ دست از ۳ کاربر مختلف رو ببینید که با انگشتانشون یک عکس رو جابجا می کنن.و در تصویر بعدی این کاربران در حال کشیدن یک نقاشی در MS paint به صورت همزمان هستند.

 

 

ویندوز ۷ و Ubuntu دارای درایورهای Multi-Touch هستند و استفاده کردن از این سیستم عامل ها روی مانیتورهای Multi-Touch مشکلی نخواهد داشت .

 

نظر شما در مورد مانیتورهای Multi-Touch چیست؟ آیا با وجود این مانیتورها بازم نیازی به کیبورد یا موس پیدا میکنیم؟



|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز

 
یکی از جدیدترین محصولات شرکت Dell با نام Dell Inspiration Duo که مدت زیادی بر سر آن بحث شده‌بود در حقیقت ترکیبی از نت‌بوک و تبلت است،که پس از مدتها انتظار، با همکاری اپراتور انگلیسی Three در ماه فوریه ۲۰۱۱ وارد بازار خواهد شد.

صفحه نمایش این نت‌بوک بسیار جالب با وضوح ۱۳۶۶x ۷۶۸ ، با چرخش کامل ۳۶۰ درجه‌ای، یک تبلت یا رایانه‌لوحی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گرچه این محصول، سبکی رایانه‌های لوحی را ندارد اما شاید هدف از این نوع طراحی، پایان دادن به تصمیم گیری کسانی است که بر سر انتخاب نت‌بوک و تبلت هنوز دودل هستند.

این محصول نت‌بوک-تبلت، با همکاری اپراتور انگلیسی Three در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد. پردازندۀ اینتل دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز Atom N۵۵۰ به همراه 2گیگابایت رم و دیسک سخت ۳۲۰گیگابایتی به همراه سیستم عامل ویندوز ۷ از ویژگی‌های مهم Inspiration Duo می‌باشند.

صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی مجهز به فناوری تمام لمسی، که با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای خود به سمت بالا، این نت بوک را به یک تبلت تبدیل می‌کند مهم‌ترین ویژگی طراحی محصول جدید Dell محسوب می‌شود. اپراتور انگلیسی Three، پشتیبانی از شبکۀ مخابراتی ۳G را برای خریدار این محصول فراهم خواهد کرد تا او را از امکانات این شبکه بهره‌مند نماید.

هنوز درباره قیمت نهایی Inspiration Duo اظهار نظر رسمی نشده است اما به نظر می رسد در بازار داغ و رقابتی تبلت‌ها، قیمت نهایی آن کمتراز ۶۰۰ دلار باشد.




|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز

 

مسدود کردن آدرس ایمیل افراد مزاحم

بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود.


مشاهده IP فرستندگان ایمیل

بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox باز کنید در قسمت X-Originating- IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

 

نمایش نام اختصاصی شما در ایمیلهای ارسالی

ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد. برای تنظیم نام در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.


|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390
نویسنده : بهروز
 
این روزها استفاده از فلش مموری ها و کول دیسک ها بسیار فراگیر شده، از طرفی دیگر ویروس ها و کرم های زیادی نیز در کمین فلش مموری ها نشسته اند.

اکثر این کرم ها به محض اتصال فلش به یو اس بی منتقل می شوند و یک فایل اتوران(AutoRun) در ریشه درایو ایجاد می کنند و باعث گسترش خود می شوند. بسیاری از آن ها توسط یک آنتی ویروس به روز شناسایی و حذف می گردند و بسیاری هم که جدید هستند به انتشار خود ادامه می دهند. اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. در ادامه روشی جدید را به شما آموزش می دهیم که از ویروسی شدن فلش خود به طور کامل جلوگیری کنید و با خیال راحت به هر کامپیوتری که می خواهید فلش خود را متصل کنید.

روش اول

در این روش می خواهیم مقدار فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی یا Dummy پر کنیم تا هیچ فایلی نتواند درون فلش ذخیره و ایجاد شود. البته این روش زمانی کارآمد است که شما می خواهیداز اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نمایید و نیازی به فضای خالی آن ندارید.

قبل از انجام این کار نیاز به دانستن میزان فضای خالی موجود در فلش داریم. برای این کار بر روی درایو فلش راست کلیک کنید و گزینه Properties را برگزینید. در پنجره باز شده میزان دقیق فضای خالی را یاداشت کنید.

حال در قسمت run فرمان Cmd را تایپ کنید. در این قسمت ما می خواهیم توسط فرمان Fsutil یک فایل با حجم دلخواه ایجاد کنیم بدین منظور فرمان زیر را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید.

fsutil file createnew F:\IamDummy 1300594688

شما باید بجای عدد مذکور میزان فضای خالی در فلش مموری خود و به جای درایو F، درایوی را که معرف فلش مموری تان است وارد نمایید و منتظر شوید تا فایلی با نام Iamdummy با حجم مورد نظر ساخته شود. انتخاب این نام دلخواه بوده و می توانید یک نام دیگر را برگزینید.

حال اگر دوباره میزان فضای خالی در فلش خود را مشاهده کنید خواهید دید که عدد صفر نمایش داده می شود این بدین معنی است که حتی 1 بیت هم فضای خالی در فلش شما موجود نیست !

حال درون فلش خود یک فایل txt جدید ایجاد کنید و متنی را به اندازه 1 کاراکتر درون آن تایپ کنید و آن را ذخیره کنید خواهید دید که با پیغام کمبود فضا مواجه می شوید.

زمانی که خطر مواجه با ویروس ها برطرف شد، می توانید فایل ساخته شده(Iamdummy یا هر نام دیگر) را از حافظه فلش پاک نمایید.

توجه: اگر در باز کردن درایو فلش مموری به مشکل برخوردید، روی درایو راست کلیک کرده  گزینه Explore را انتخاب نمایید.

روش دوم


برنامه ThumbScrew را دانلود کنید و در فلش ذخیره نمایید. اگر فلش خود را به سیستمی متصل کرده اید که احتمال آلودگی آن بالاست و شما نگران ویروسی شدن فلش خود هستید. برنامه را اجرا کرده و با راست کلیک روی آیکون آن، فلش خود را فقط قابل خوانش( Read Only) کنید.

 






|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز

ر در فیس بوك اكانت داشته باشید با وارد كردن ادرس سایت فیس بوك، به صفحه شخصی خود ( و نه پروفایل خود) هربار وارد می‌شوید.در قسمت وسط news feed شما قرار گرفته.این قسمت بیانگر آن است كه دوستان شما در مدتی كه شما در فیس بوك نبودید چه كارهایی كرده‌‌اند.
اگر شما هم مثل من تعداد افراد زیادی را در فیس بوك ادد كرده باشید، پیگیری تك‌تك كارهای همه این افراد نه ممكن است و نه مطلوب . این دقیقا همان فكری است كه اكثر افراد می‌كنند، وقتی كه از من می‌پرسند، چگونه و با چه هدفی این همه افراد را به لیست دوستان خود اضافه كرده‌اید؟ اصلا وقت می‌كنید آنها را پیگیری كنید یا صرفا برای پز دادن و افزایش تعداد دوستان خود، بدون در نظر گرفتن هیچ چیز، هركسی را به لیست دوستان اضافه می‌كنید؟
جواب این است: خیر. هركسی را اضافه نمی‌كنم و اصلا لزومی هم نمی‌بینم كه تمام فعالیتهای همه افراد را دنبال كنم.بلكه اگر اندكی شما با ترفندهای فیس بوك آشنا باشید می‌توانید در كمترین زمان ممكن، بیشترین فعالیت ِ مفید ِ افراد متعدد را اسكن كنید. چگونه؟
1- مهمترین قسمت استفاده از گزینه preferences می‌باشد كه در بالای news feed شما وجود دارد با كلیك بر روی آن به صفحه‌ای ارجاع می‌دهد شما را كه می‌توانید گزینه‌های مختلفش را تنظیم كنید: groups- photos -freinds و… هركدام از این فعالیتها كه برایتان مهمتر است دكمه آن را بالا بكشید و هركدام كه كمتر جذابیت دارد را پایین بكشید.مثلا: من شخصا خیلی علاقه دارم كه نوشته‌های دوستانم در فیس بوك را مطالعه كنم پس notes را در بالاترین قسمت می‌گذارم.اما از طرف دیگر چندان از پیگیری wall post های دیگران خشنود نیستم، چون احساس می‌كنم اكثر آنها موضوعاتی شخصی است كه بین دو نفر جریان دارد كه برای من جذابیتی ندارد.پس دكمه مربوط به wall post را پایین می‌كشم.حالا چه اتفاقی می‌افتد؟
فیس بوك زین پس سعی می‌كند اكثر notes نوشته شده توسط دوستانم را در news feed من ایندكس كند.از طرف دیگر نوشته‌های wall post آنها را در news feed كمتر نمایش می‌دهد. این می‌شود اولین مرحله از شخصی سازی costumized كردن news feed.
2- اما امشب فیس بوك گزینه دوم را هم اضافه كرد: در تمام مدخل‌هایی كه در news feed شما ایندكس می شود یك علامت انگشت شست گذاشته است.اگر آن فید برایتان جذابیت داشت انگشت شست را كلیك كنید. اگر فیدی بود كه تمایل داشتید در دفعات بعدی اصلا ظاهر نشود بر روی علامت ضربدر كلیك كنید. این می‌شود مرحله دوم شخصی سازی!
كم‌كم فیس بوك فرا می گیرد كه شما دقیقا به چه فعالیتهایی از فعالیتهای مختلف و متنوع دوستان خود علاقه دارید. بدین صورت شما بهترین و مفیدترین كارهای دوستان خود را پیگیری و رصد می‌كنید.
لازم است بر زوكربرگ بزرگ درود بفرستم؟!‌


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز



ياهو روز جمعه برنامه اي را عرضه کرد که به اعضاي فيس بوک اين امکان را ميدهد تا موقعيت جغرافيايي خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از سايت PC World، اين برنامه که Friends on Fire ناميده ميشود، از تکنولوژي Fire Eagle ياهو جهت تعيين موقعيت افراد استفاده ميکند.
سرويس هاي آنلاين "تعيين موقعيت" به علت پيشرفتهاي شبکه هاي اجتماعي روز به روز معروف تر ميشوند.
ماه گذشته گوگل سرويس Latitude خود را ارائه کرد که به کاربران نقشه گوگل و صفحات اختصاصي iGoogle اجازه ميدهد تا موقعيت خود را با آشنايان به اشتراک بگذارند و با آنها از طريق اي ميل،IM ، پيام متني و تماس صوتي ارتباط برقرار کنند.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز



متخصصان امنيتي بار ديگر يك مشكل امنيتي حاد را در سايت فيس بوك شناسايي كرده اند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از فارس، هكرها اين بار با استفاده از سرويس ايميل سايت فيس بوك قصد دارند اطلاعات لاگين كاربران را به سرقت ببرند.

موسسه M86 Security كه اولين بار اين حفره را شناسايي كرده مي گويد هكرها براي فريب كاربران پيام هايي را به حساب ايميل آنها در سايت فيس بوك ارسال مي كنند. در اين پيام ها به كاربران توصيه شده تا حساب ايميل خود در فيس بوك را قبل از آنكه ديگران آنها را فعال كنند، فعال نمايند.

به همين منظور لينكي نيز در ايميل ها گنجانده شده و از كاربران خواسته شده تا بر روي آنها كليك كنند. اما در صورت اين كار كدهاي مخربي براي سرقت اطلاعات كاربر بر روي رايانه وي بارگذاري مي شود.
البته ارسال كنندگان ايميل مدعي هستند كه لينك آنها حاوي يك برنامه تحت وب است.

به محض كليك كردن بر روي اين لينك اطلاعات كاربر براي هكرها و كلاهبرداران آنلاين ارسال مي شود. متخصصان به كاربران هشدار داده اند براي درامان ماندن از اين حملات به بخش تنظيمات كاربري فيس بوك مراجعه كرده و گزينه اي را فعال كنند كه در صورت تلاش براي دسترسي به اطلاعات كاربري آنها هشدارهاي لازم را ارائه مي كند.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز



يک زن آمريکايي در ايالت فلوريداي آمريکا اعتراف کرد: در زماني که در حال بازي در فيس بوک بودم از گريه هاي پسرم کلافه شدم و وي را بشدت تکان دادم که اين مسئله باعث مرگ وي شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از مهر، "الکساندرا توبياس" 22 ساله که تازه مادر شده در ژانويه گذشته به اتهام قتل کودکش گناهکار شناخته شد. دادگاه فدرال آمريکا حکم زندان ابد را براي وي صادر کرده که مقرر است در ماه دسامبر آتي تاييد شود.

الکساندرا توبياس اعتراف کرده که به هنگام بازي "فارم ويل" (FarmVille) از طريق سايت فيس بوک بوده، که کودکش نيز همزمان گريه مي کرده است. در همين حال مادر آمريکايي از گريه کردن کودکش ناراحت شده و وي را بشدت تکان مي دهد.

توبياس تاکيد مي کند: پس از اينکه يک بار بشدت فرزندم را تکان دادم يک نخ سيگار کشيدم و دوباره او را تکان دادم که فکر مي کنم سر پسرم در آن لحظات به جايي برخورد کرد. در نهايت اين کودک در پي همين تکانهاي شديد جان خود را از دست مي دهد.

بنابراين گزارش، بازي هاي شرکت زينگا (ZYNGA) که فارم ويل يکي از آنهاست ماهانه 230 ميليون کاربر از سوي فيس بوک دارد. اين شرکت بازي هاي رايانه اي توسعه بخش بازي هاي فيس بوک را در اختيار دارد که شامل بازي هاي فارم ويل، مافيا، تريگر و چند بازي ديگر مي شود.

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
نویسنده : بهروز


از اول اگوست سال ميلادي جاري کاربران سزويس فيس بوک ديگر نخواهند توانست به دوستان آنلاينشان هداياي مجازي بدهند، زيرا اين شبکه اجتماعي در حال بستن و غير فعال کردن سرويس Gift Shop خود است.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از CIOL، فيس بوک در بلاگ رسمي خود نوشت از آنجايي که سايت اجتماعي اورکات به عنوان تهديدي براي آن محسوب مي شود بيشتر به جاي تقويت ساير سرويس هاي ديگر به بهبود سايت اصلي متمرکز است.

Jared Morgenstern مدير بخش محصولات بازيها و اعتبارات فيس بوک در بلاگ رسمي اين شرکت نوشت؛ بستن سرويس Gift Shop ممکن است ميليون ها نفر را که به هديه دادن به شيوه آنلاين علاقمند هستند را نوميد کند اما پس تفکر دقيق و بررسي جنبه هاي مختلف به اين نتيجه رسيديم که فعلا تمرکز بر توسعه و گسترش اصلي سايت در اولويت امور قرار دارد.

 


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ : سه شنبه 23 فروردين 1390
نویسنده : بهروز

ديگه فکر نميکنم که مودم غير از خطاهای زيرخطای ديگهای هم داشته باشه.

 

600 . اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .

 

601 . راه انداز Port بي اعتبار مي باشد .

 

602 . Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود.

 

603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .

 

604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .

 

605 . نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند .

 

606 . Port شناسايي نمي شود .

 

607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .

 

608 . راه انداز مودم نصب نشده است .

 

609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .

 

610 . بافر ندارد .

 

611 . اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترس مي باشد .

 

612 . مسير درست را نمي تواند پيدا نمايد .

 

613 . فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است .

 

614 . سرريزي بافر .

 

615 . Port پيدا نشده است .

 

616 . يك درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد .

 

617 .Port يا دستگاه هم اكنون قطع مي باشد .

 

618 . Port باز نمي شود. ( وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند ).

 

619 . Port قطع مي باشد (وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند).

 

620 . هيچ نقطه پاياني وجود ندارد .

 

621 . نمي تواند فايل دفتر راهنماي تلفن را باز نمايد .

 

622 . فايل دفتر تلفن را نمي تواند بارگذاري نمايد .

 

623 . نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد .

 

624 . نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت .

 

625 . اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود .

 

626 . رشته را نمي تواند بارگذاري كند .

 

627 . كليد را نمي تواند بيابد .

 

628 . Port قطع شد .

 

629 . Port بوسيله دستگاه راه دور قطع مي شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطي).

 

630 . Port به دليل از كارافتادگي سخت افزار قطع مي شود .

 

631 . Port توسط كاربر قطع شد .

 

632 . اندازه ساختار داده اشتباه مي باشد .

 

633 . Port هم اكنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيكر بندي نشده است (راه انداز درستي بر روي مودم شناخته نشده است) .

 

634 . نمي تواند كامپيوتر شما را روي شبكه راه دور ثبت نمايد .

 

635 . خطا مشخص نشده است .

 

636 . دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .

 

637 . رشته ( string ) نمي تواند تغيير يابد .

 

638 . زمان درخواست به پايان رسيده است .

 

639 . شبكه ناهمزمان قابل دسترس نيست .

 

640 . خطاي NetBIOS رخ داده است .

 

641 . سرور نمي تواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را بدهد .

 

642 . يكي از اسامي NetBIOS شما هم اكنون روي شبكه راه دور ثبت مي گردد ، ( دو كامپيوتر مي خواهند با يك اسم وارد شوند ) .

 

643 .Dial-up adaptor در قسمت network ويندوز وجود ندارد .

 

644 . شما popus پيغام شبكه را دريافت نخواهيد كرد .

 

645 . Authentication داخلي اشكال پيدا كرده است.

 

646 . حساب در اين موقع روز امكان log on وجود ندارد .

 

647 . حساب قطع مي باشد .

 

648 . اعتبار password تمام شده است .

 

649 . حساب اجازه Remote Access را ( دستيابي راه دور ) را ندارد . ( به نام و كلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است ) .

 

650 . سرور Remote Access ( دستيابي راه دور ) پاسخ نمي دهد .

 

651 . مودم شما ( يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده ) خطايي را گزارش كرده است . ( خطا از طرف مودم بوده است ) .

 

652 . پاسخ نا مشخصي از دستگاه دريافت مي گردد .

 

653 . Macro (دستورالعمل كلان). ماكرو خواسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد .

 

654 . يك فرمان يا يك پاسخ در قسمت .INF دستگاه به يك ماكرو نامشخص اشاره مي نمايد .

 

655 . دستور العمل (پيغام) در قسمت فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود .

 

656 . دستورالعمل (ماكرو) (default off) در فايل .INF دستگاه شامل يك دستور العمل نامشخص مي باشد .

 

657 . فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود .

 

658 . اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل .INI رسانه بيش از حد طولاني مي باشد .

 

659 . فايل .INI رسانه به نام ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد .

 

660 . فايل .INI رسانه براي اين فرمان پاسخي را ندارد .

 

661 . فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است .

 

662 . تلاش براي قرار دادن يك ماكرو ليست نشده در قسمت فايل .INF صورت نگرفته است.

 

663 . فايل .INI رسانه به نوع ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد .

 

664 . نمي تواند به حافظه اختصاص دهد .

 

665 . Port براي Remote Access (دستيابي راه دور) پيكر بندي نشده است.

 

666 . مودم شما (ياساير دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر كار نمي كنند .

 

667 . فايل .INI رسانه را نمي تواند بخواند .

 

668 . اتصال از بين رفته است .

 

669 . پارامتر به كار برده شده در فايل .INI رسانه بي اعتبار مي باشد .

 

670 . نمي تواند نام بخش را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

 

671 . نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

 

672 . نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

 

673 . نمي تواند كاربر را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

 

674 . نمي تواند بيشترين حد اتصال BPS را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

 

675 . نمي تواند بيشترين حد BPS حامل را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

 

676 . خط اشغال مي باشد .

 

677 . شخص به جاي مودم پاسخ مي دهد .

 

678 . پاسخي وجود ندارد .

 

679 . نمي تواند عامل را پيدا نمايد .

 

680 . خط تلفن وصل نيست .

 

681 . يك خطاي كلي توسط دستگاه گزارش مي شود .

 

682 . Writing section name دچار مشكل مي باشد .

 

683 . Writing device type با مشكل روبرو شده است .

 

684writing device name .684 با مشكل روبرو مي باشد .

 

685 . Writing maxconnectbps مشكل دارد .

|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
آخرین مطالب

/
باتشکرازتمامی دوستانی که بانظرات خوددرنحوه ی بهتراداره شدن وبلاگ مارایاری میدهند